Zyan Postat 12 juni 2006 Dela Postat 12 juni 2006 Min xt blir glödhet, den har en separat transformator så den borde inte bli så varm som den blir. Varmaste punkten är under strömförsörjningsingången. Troligen en till transformator eller något under där. Mina monitorer eller mixer blir inte så glödheta. Men de har ingen processorliknande sak som i datorer genererar mängder värme. Kan det vara den?? Kan inte någon känna och säga om deras blir lika varm. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hellpig Postat 12 juni 2006 Dela Postat 12 juni 2006 Jag vet inte om min blir extremt varm men den blir varm i alla fall. Jag vet att reagerade på när jag köpte den för 1½ år sedan... sedan tänkte jag att det är väl så det är. Sedan reagerade jag på det igen förra sommaren när värmen slog till. I det lilla rum som jag har som utrymme för dator/musik så blev det bastu-aktigt. 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zyan Postat 12 juni 2006 Trådstartare Dela Postat 12 juni 2006 Då är jag inte ensam. Nej, jag är van vid varma dataprylar, men den är något extra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zyan Postat 12 juni 2006 Trådstartare Dela Postat 12 juni 2006 Kan nästan steka ägg på den 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.