Synthexx Postat 12 juni 2006 Postat 12 juni 2006 Tja. Claes heter jag đł FrĂ„n mig kommer det nog komma mycke noob frĂ„gor, men frĂ„gar man inget fĂ„r man inget veta đź Har gjort musik sen ja va lillskit. Införskaffade mig ett par monitorer förra veckan sĂ„ nu ska det bli lite mer seriöst. Har kört pĂ„ hörlurar fram tills nu men det har vĂ€l funkat sĂ„dĂ€r. http://www.claesrosen.com/ Min hemsida som skall fixas till lite hĂ€r framöver ( vet om den döda lĂ€nken ) GĂ„r under mitt namn pĂ„ en del grejjer och under namnet "L-Wiz" i england. Gör mest house aktiga saker men som i england Ă€r det en stil som kallas för dubstep (mycket bas och krusiduller) Gör Ă€ven musik till lite reklam/media ( Prisextra, sthlmsfinest, bosch, expressen mm ) sĂ„ lite har man pĂ„ sin repertoar đź // C
Linus Postat 12 juni 2006 Postat 12 juni 2006 VĂ€lkommen till forumet! đł (NĂ„n moderator kan kanske flytta trĂ„den till Medlemspresentationer...)
Synthexx Postat 12 juni 2006 TrĂ„dstartare Postat 12 juni 2006 Kan ta min första frĂ„ga dĂ„ đł TĂ€nkte göra nĂ„tt sĂ„nt nu pĂ„ midsommar, Ă€r det bara en man behöver lr? Jag testade nu och körde med endast en rakt in i spelaren o dĂ„ lĂ€t det asflummigt
Linus Postat 12 juni 2006 Postat 12 juni 2006 Jag testade nu och körde med endast en rakt in i spelaren o dÄ lÀt det asflummigt Japp! Monitorerna vÀntar sig balanserad monosignal i den kontakten. Men din iPod skickar en obalanserad stereosignal. NÀr monitorn tar emot din signal kommer den alltsÄ att fasvÀnda kanalerna och slÄ ihop dem, vilket leder till att allt monomaterial fasas bort. Resultatet blir skillnaden mellan kanalerna (stereoinformationen) och alla gurgliga mp3-artefakter frÄn din iPod.
Mr.Barbeque Postat 12 juni 2006 Postat 12 juni 2006 Jag Ă€r ocksĂ„ ny hĂ€r. Hej alla blivande vĂ€nner! đł
RoBERT Postat 13 juni 2006 Postat 13 juni 2006 goddagens Ă„ hemskt vĂ€lkommen in i sommarvĂ€rmen! đ
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 13 juni 2006 Postat 13 juni 2006 goddagens Ă„ hemskt vĂ€lkommen in i sommarvĂ€rmen! đ jagudja! nu börjar det nĂ€stan bli jobbigt! đ VĂ€lkommen hit iaf pöjkar! đ
Hellpig Postat 13 juni 2006 Postat 13 juni 2006 WĂ€lkommen! //BlĂ€nger avundssjukt pĂ„ Genelec monitorerna... đ
Dark Of Light Postat 13 juni 2006 Postat 13 juni 2006 Hejs och vÀlkommen bÄda tvÄ.. Kall öl finns i kylen hörni...
Pazo Postat 13 juni 2006 Postat 13 juni 2006 Ăr du nybörjare men Ă€ndĂ„ gör du musik Ă„t andra? đ Hej!! Drick öl vettja! đ
FredrikMikaelsson Postat 13 juni 2006 Postat 13 juni 2006 jao, gillar den dÀr stockholmslÄten, gött mos! /FredAsp
Synthexx Postat 13 juni 2006 TrĂ„dstartare Postat 13 juni 2006 tackar đ Men tillbaka till min lilla frĂ„ga angĂ„ende "koppla ihop genelec högtalarna med ipod" vad för sladd ska jag anvĂ€nda? Testade idag med en sĂ„n dĂ€r 2stora till 1 liten adapter men det lĂ„ter kass Ă€ndĂ„ đ
Bebopkeys Postat 13 juni 2006 Postat 13 juni 2006 VĂ€lkommen!!!! (Paus i matchen Kroatien - Brasilien)
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.