Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

LÅTNAMN: Cute

ARTIST/GRUPP: Dead zombie vs Diddi

GENRE: Kom på det själv

LÅTLÄNGD: 3:14

KOMPOSITÖR: John Israelsson

PRODUCENT: John Israelsson

EV. MEDVERKANDE: Lonian & Diddi

INSPELNINGSÅR: 2006

FORMAT: Mp3

STORLEK: 3MB

STATUS:

Låten är skapt för nöjes skull så, den är färdig. Får ursäkta om ljudkvalitén inte är bäst på alla ställen, är inte så van vid att mixa in sång och röster.

Jag hade stora problem med att komma på hur jag skulle mixa ihop låten, eftersom melodin inte direkt hänger ihop med varandra så jättebra, men det funkar på sitt konstiga vis som det är nu.

Vad tycker ni? Är väll mäst för att visa upp Diddis röst i slutet kanske.

Den datagenererade rösten är lite komisk också som man säkert hade kunnat dumpa

2006_cute.mp3

Annons
Postat

Hmm. För att vara ärlig så är detta inte så jävla bra... "You are cute/you will shoot me" känns som ett misslyckat försök till att göra nåt väldigt genreklyshigt. Nån av synthmelodierna i början lät lite läskigt lik Slagsmålsklubbens "Övningsköra". Den vanliga sången låter rätt amatörmässig. Pianot passar inte in tycker jag, låter stelt trancigt på ett dumt sätt.

Det hörs att du/ni kan så våga göra nåt eget, tycker jag, för även om det kan vara kul att göra sånt här så tycker jag inte resultatet var så himla intressant.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.