musik (oregistrerad) Postat 11 juni 2006 Postat 11 juni 2006 Hej! Detta gör mig förbryllad. Vad har hänt? Så bra som jag denna och förra månaden kan känna dofter har jag inte kunnat göra på 25 år!! Avfall, blommor, tobaksrök i kläder, gräs, banan. Dessutom är det första gången på tre år som jag inte fått allergiska reaktioner mot timjan och gräs. Inga mediciner heller överhuvudtaget. 😏 :musik
hackeman Postat 11 juni 2006 Postat 11 juni 2006 Passa på och köp en cab! Bästa doftfångaren there is! 😱
Micke H Postat 11 juni 2006 Postat 11 juni 2006 I sådana här situationer är det inte alltid en fördel: 😱
Vallhagen Postat 11 juni 2006 Postat 11 juni 2006 Festligt faktiskt. Nu vet jag inte hur gammal du är musik, men en del kroppsliga förändringar kan slå till rätt fort i vuxen ålder. Min farsa fick astma som 40-åring, och det är inte ovanligt att man någon gång i livet går omkring sjuk en hel höst. Lite sådär omotiverat som 35-åring. Så visst kan det slå åt andra hållet; rätt var det är så blir man av med sin livslånga (so far) allergi. Men fan, njut
D Vibe Postat 11 juni 2006 Postat 11 juni 2006 (redigerat) Slutat röka? Edit: Måste ju gratulera förresten =) .. Redigerat 11 juni 2006 av D Vibe
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.