emser Postat 11 juni 2006 Postat 11 juni 2006 Jag blev så inspirerad av Danas försök till Trance att jag var tvungen att pröva själv. Jag tror den blir en fet hit på Galapagos öarna i sommar. Jag vet varken bak eller fram om sådan här musik så lite tips och råd skulle sitta fint. /emser LÅTNAMN: Yada yada yada ARTIST/GRUPP: emser GENRE: Trance? LÅTLÄNGD: 2:14 KOMPOSITÖR: emser PRODUCENT: emser EV. MEDVERKANDE: emser INSPELNINGSÅR: 2006 FORMAT: mp2 STORLEK: 5,9 mb Trance.mp3
Fidden Postat 11 juni 2006 Postat 11 juni 2006 som total novis inom genren tycker jag att hihattarna är för höga och bastrumman är för tam, men melodislingorna är bra. Tycker gott du kan ersätta den där "gitarrsynthen" mot riktiga gitarrer och lägga på lite tysk sång. Sen lämnar ju "hey boy, hey girl"-slutet mersmak.
emser Postat 11 juni 2006 Trådstartare Postat 11 juni 2006 som total novis inom genren tycker jag att hihattarna är för höga och bastrumman är för tam, men melodislingorna är bra. Tycker gott du kan ersätta den där "gitarrsynthen" mot riktiga gitarrer och lägga på lite tysk sång. Sen lämnar ju "hey boy, hey girl"-slutet mersmak. Ha ha & lol & sånt. 😱 Ja, den tog ju hela 20 minuter att göra. Yber höga hh är gigantiskt på Galapagos 2006. /emser
Danabacken Postat 11 juni 2006 Postat 11 juni 2006 Jag blev så inspirerad av Danas försök till Trance att jag var tvungen att pröva själv. 😏 Oj! *Fäller en tår* Jag tycker att det låter bra, men du har panorerat hattarna lite väl mycket, sänk dom lite också. Annars är det skönt! 😳 Fan va kul att jag inspirerar andra att göra trance också! Tack! 😆
emser Postat 11 juni 2006 Trådstartare Postat 11 juni 2006 Jag blev så inspirerad av Danas försök till Trance att jag var tvungen att pröva själv. 😄 Oj! *Fäller en tår* Jag tycker att det låter bra, men du har panorerat hattarna lite väl mycket, sänk dom lite också. Annars är det skönt! 😕 Fan va kul att jag inspirerar andra att göra trance också! Tack! Jo du, nu har du mycket på ditt samvete, HELL TO PAY!!! /ems
MindWarp Postat 13 juni 2006 Postat 13 juni 2006 Mer distinkt bas. Aningen högre tempo. Lite mindre vass hihat. Nivån är ok. Kanske inte fullt så panorerad. Lek gärna lite mer med resonans på syntljuden.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.