newform Postat 10 juni 2006 Postat 10 juni 2006 LÅTNAMN: Ototou, The Sixth Sense ARTIST/GRUPP: Ototou GENRE: Psykadelisk Ambient/World LÅTLÄNGD: Helt OK KOMPOSITÖR: Newform PRODUCENT: Newform INSPELNINGSÅR: 2005 FORMAT: Mp3 STORLEK: Helt OK det med STATUS: färdiga LÄNKAR: Your browser does not support the HTML5 audio tag Your browser does not support the HTML5 audio tag Kan gå segt ibland pga att uppkopplingen där filerna ligger kan strula ibland.
newform Postat 11 juni 2006 Trådstartare Postat 11 juni 2006 (redigerat) Ni får gärna säga vad ni tycker haha vafan Redigerat 11 juni 2006 av newform
zkitz Postat 14 juni 2006 Postat 14 juni 2006 (redigerat) ahahh.. Fan.. att ingen har skrivit nåt är lite synd ;< Det är en bra låt ju, detta är ju heltklart en egen stil! det är kul att blanda elektroniskt med gitarrer och skit, vilket du verkar ha gjort! Jävligt snyggt dedär när du blandar 7 takten med ett 4 takts komp på första låten! du blandar en massa stilar i båda låtarna vilket är tufft. Folk skriver inte i den här tråden, eftersom många(Känn er INTE träffade) är så trångsynta så de vill bara ha en sak; Hårdrock eller Trance. bra var det iaf! Någon annan får sköta uttalandet om mixen då jag inte har monitorer här.. Redigerat 14 juni 2006 av zkitz
Daiyn Postat 14 juni 2006 Postat 14 juni 2006 Jag tycker det var asballt och eget. Har nästan inte hört något liknande, men det kanske bara är jag som inte upptäckt genren. Det enda jag kan klaga på är attlåtarna möjligen är lite för långa utan att det sker några större variationer, men det kanske hör till genren. 😕 Fast det är många små variationer som gör att det blir väldigt intressant att lyssna på iaf. Men överlag så var det mycket bra och vill gärna höra mer från dig 😄
Danabacken Postat 14 juni 2006 Postat 14 juni 2006 Folk skriver inte i den här tråden, eftersom många(Känn er INTE träffade) är så trångsynta så de vill bara ha en sak; Hårdrock eller Trance. 😕 Newform:Du har verkligen unika talanger, det hörs! Fortsätt posta låtar här, för bövelen! Jag vill ha mer! 😄
equality Postat 14 juni 2006 Postat 14 juni 2006 Som vanligt bra och nyskapande. Gillar också hur du blandar akustiska (om än samplade) instrument med fantasisynthljud. Även i denna worldmusikvibbar. Detta är inget man snyter ut på en kafferast. Kul att du börjar få lite uppsmärksamhet nu. Tycker du ska lägga upp de övriga igen. Särskilt den första var makalös!
newform Postat 15 juni 2006 Trådstartare Postat 15 juni 2006 tack som fan! Ja vaffan jag drar till med en post igen..
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.