Jump to content
Annons

Stort skydd för mikrofonen


Desecrated

Recommended Posts

Annons

Menar du puffskyddet som man sätter framför? Det finns en uppsjö sådana. Titta in på min firmasite, så hittar du diverse modeller överst på mikrofonsidan... 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Danny Cort (oregistrerad)
Åh ja visst Claes du har nog rätt. Jag drog förhastade slutsatser. Säkert menade han ett vanligt puffskydd. 😎

Nja....

Ett puffskydd är väl inte så stort?

Du kan ju ha rätt, doktorn. Inga Lex Maria-anmälningar än.

Dessutom så vet väl alla som köper en konding vad puffskydd är?

Link to comment
Dela på andra sajter

Danny Cort (oregistrerad)

Dessutom så vet väl alla som köper en konding vad puffskydd är?

Man kan ju tro det men ibland förvånar folk en. Händer faktiskt en hel del här på forumet. 😎

Jotack.

Jag ångrar ibland att jag inte har sparat alla dumma inlägg under dom två åren jag har varit medlem. Hade blivit en skitrolig bok.

Link to comment
Dela på andra sajter

Menar du puffskyddet som man sätter framför? Det finns en uppsjö sådana. Titta in på min firmasite, så hittar du diverse modeller överst på mikrofonsidan... 😉

För nytillkommna tittare; reklam!

😎

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...
Menar du puffskyddet som man sätter framför? Det finns en uppsjö sådana. Titta in på min firmasite, så hittar du diverse modeller överst på mikrofonsidan... 🙂

För nytillkommna tittare; reklam!

😛

😉 - haha! Kul det där du 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Läste i studio tidningen att det där skyddet inte skulle hjälpa särskilt mycket!

Någon som sitter och trycker på ett sådant som vet hur det är?

Jag har sett lite blandade omdömen om det, så jag har tänkt låna ett för att göra egna tester. Får se om det blir i samband med nästa omgång testinspelningar med mikrofoner, eller om det får vänta lite längre...

Link to comment
Dela på andra sajter

Läste i studio tidningen att det där skyddet inte skulle hjälpa särskilt mycket!

Någon som sitter och trycker på ett sådant som vet hur det är?

Den är säkert fin, men jag vågar gissa att du uppnår ungefär lika bra resultat med en gammal sovsäck hängd över några mikstativ...och så kan du ju lägga de tre lax du just sparade på något vettigt istället.

Bara en tanke.

Hälsningar

/Henrik

Link to comment
Dela på andra sajter

Läste i studio tidningen att det där skyddet inte skulle hjälpa särskilt mycket!

Någon som sitter och trycker på ett sådant som vet hur det är?

Den är säkert fin, men jag vågar gissa att du uppnår ungefär lika bra resultat med en gammal sovsäck hängd över några mikstativ...och så kan du ju lägga de tre lax du just sparade på något vettigt istället.

Bara en tanke.

Hälsningar

/Henrik

Det blir inte lika snyggt ju... 😉🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...