da_sherman Postat 22 juli 2006 Postat 22 juli 2006 kan non fixa ett program så jag kan fixa egna låtar..
Hype Postat 22 juli 2006 Postat 22 juli 2006 Hur som helst..jantelagen lyser med sin närvaro starkt.... kan inte påstå att jag gillar låten, men bara att acceptera att han dragit en vinstlott =)
thesvensk Postat 10 januari 2007 Postat 10 januari 2007 Det där tut/tjut ljudet i början finns det redan färdigt i FL eller? jag har försökt hitta o återskapa ett eget sånt men vet inte hur ja ska få till det :/
mandarini Postat 11 januari 2007 Postat 11 januari 2007 Det där tut/tjut ljudet i början finns det redan färdigt i FL eller? jag har försökt hitta o återskapa ett eget sånt men vet inte hur ja ska få till det :/ Haha, fan vad du drar upp gamla döda trådar thesvensk 😕 Svaret på din fråga är: Nej, Basshunter har gjort det själv (hoppas jag 😮 )
thesvensk Postat 12 januari 2007 Postat 12 januari 2007 Nån sa att hans lead synth fanns med i z3ta+ 😛
ThomasJ Postat 13 januari 2007 Postat 13 januari 2007 Vilket ljud använder han? jag kan ju ha helt fel nu, men jag tror han har sånnadär ljud som låter....
Barden Postat 13 januari 2007 Postat 13 januari 2007 kan non fixa ett program så jag kan fixa egna låtar.. hahaha, formet är på väg mot sin undergång, helt klart!
ThomasJ Postat 13 januari 2007 Postat 13 januari 2007 kan non fixa ett program så jag kan fixa egna låtar.. hahaha, formet är på väg mot sin undergång, helt klart! jag säger då det.. För alldel. Om du hittar ett program som gör så att du kan göra musik helt utan kunskap i ämnet sp skall du få en medalj av mig, Då talar vi inte om ejay eller nått sådant! Utan eett program där det är DU som gör musiken!
Lonian Postat 23 oktober 2007 Postat 23 oktober 2007 kan non fixa ett program så jag kan fixa egna låtar.. hahaha, formet är på väg mot sin undergång, helt klart! jag säger då det.. För alldel. Om du hittar ett program som gör så att du kan göra musik helt utan kunskap i ämnet sp skall du få en medalj av mig, Då talar vi inte om ejay eller nått sådant! Utan eett program där det är DU som gör musiken! Då kan man ju börja undra vart punkten för just musik uppstår. Om det är osamanhängande toner så kan de flesta säkert lyckas med det i ett musikprogram.
Multiband Postat 23 oktober 2007 Postat 23 oktober 2007 (redigerat) Beauty Is in the Eye of the Beholder Redigerat 23 oktober 2007 av Multiband
1337sweden Postat 15 juli 2008 Postat 15 juli 2008 Borde han inte blivit rappare? Kunde ha platsat på ett gäng av Ken's låtar kanske. "ey, knulla din mamma din kuksugare" jag har en låt av Basshunter på datorn när han rappar.. "Livets färd".... ganska kass xD
base10 Postat 17 juli 2008 Postat 17 juli 2008 "Basshunters FL Studio tutorial video, Nu kan även DU göra tuffa hits!" gör du reklam för honom? 🙂
Lonian Postat 20 juli 2008 Postat 20 juli 2008 kan non fixa ett program så jag kan fixa egna låtar.. betala så fixar det sig
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.