Zyan Postat 14 juni 2006 Dela Postat 14 juni 2006 Zyan säger:eat my shorts Spleak säger: I'm not sure I'm comfortable with that, Chris. Feel like voting? Just type "Daily poll Zyan säger: why not Spleak säger: I think you know why not. Zyan säger: how come Spleak säger: Because you know, why not? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 14 juni 2006 Dela Postat 14 juni 2006 Hehe... vi skulle nog haft en separat OT tråd med Speak-chat-loggar. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 14 juni 2006 Dela Postat 14 juni 2006 (redigerat) Leo what's your name? Spleak My name is Spleak, your chat friend. Leo no, your real name Spleak My name is Spleak! Leo no, it's not. tell me your real name Spleak Whatever... Leo your name is "Whatever..."? Spleak I didn't get that. Sorry, Leo! Leo how could you possibly not get that? Spleak How could I possibly not get that? I have no idea how I could possibly not get that. Want to improve your English in a fun way? Just type "Study English" Leo I don't want to improve my english. It's fine. Your english however, obviously needs to be improved since you "didn't get that" Spleak What's that again? Leo Huh? Spleak What? Leo Yikes, you're more incompetent than i first thought Spleak Homosexual people I'm more incompetent than you first thought? No kidding? Redigerat 14 juni 2006 av mornel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Anarchos Postat 14 juni 2006 Dela Postat 14 juni 2006 (redigerat) Det här påminner mig om programmet "Doktorn" som fanns på lågstadiets datorer. Först frågar han vad för problem man har men när man svarar bara slingrar han sig. Redigerat 14 juni 2006 av Anarchos Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krokodil Postat 14 juni 2006 Dela Postat 14 juni 2006 Det här påminner mig om programmet "Doktorn" som fanns på lågstadiets datorer. Först frågar han vad för problem man har men när man svarar bara slingrar han sig. Fyfan va det programmet ägde. -Vad är felet? -Jag har brutit benet -Jag förstår inte riktigt. Good times 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 14 juni 2006 Dela Postat 14 juni 2006 Det finns rätt många bättre AI chat-bots på nätet... Här är en som kanske inte är så bra, men faktiskt har lite humor.. 🙂 http://www.algebra.com/cgi-bin/chat.mpl Och här kan ni chatta med Gud.. 😄 http://www.titane.ca/concordia/dfar251/igod/main.html And there's more where this came from.... 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tbruce Postat 19 juni 2006 Dela Postat 19 juni 2006 (redigerat) Apropå Basshunter... --- Raderat av moderator --- Röj upp i kanalen bah. 😮 EDIT: Eftersom bilden togs bort (förståeligt) så får ni helt enkelt kolla länken i mitt nästa inlägg för att få reda på vad det var på den. Redigerat 20 juni 2006 av tbruce Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 19 juni 2006 Dela Postat 19 juni 2006 Apropå Basshunter... --- Raderat av moderator --- Röj upp i kanalen bah. 😆 Han kommer ju verkligen att få lättare att få tjejer efter den där bilden. Inte. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tbruce Postat 19 juni 2006 Dela Postat 19 juni 2006 http://www.expressen.se/index.jsp?a=613706 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
djonas Postat 19 juni 2006 Dela Postat 19 juni 2006 trodde först att det var bildmontage...😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 19 juni 2006 Dela Postat 19 juni 2006 http://www.expressen.se/index.jsp?a=613706 Schyssta polare. Å andra sidan, han ger ju visst intryck av att vara med på att bilden ska tas... och då är det rätt åt honom. Menvafan. Gå och oroa sig hela livet.. "kan jag göra detta utifall att jag blir kändis i framtiden"? Äh. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
djonas Postat 19 juni 2006 Dela Postat 19 juni 2006 http://www.expressen.se/index.jsp?a=613706 Schyssta polare. Å andra sidan, han ger ju visst intryck av att vara med på att bilden ska tas... och då är det rätt åt honom. Menvafan. Gå och oroa sig hela livet.. "kan jag göra detta utifall att jag blir kändis i framtiden"? Äh. wördeliwördi Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 19 juni 2006 Dela Postat 19 juni 2006 Apropå Basshunter... --- Raderat av moderator --- Röj upp i kanalen bah. 😆 Länken verkar vara trasig, så här kommer en spegel: --- Raderat av moderator --- Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 19 juni 2006 Dela Postat 19 juni 2006 Apropå Basshunter... --- Raderat av moderator --- Röj upp i kanalen bah. 😆 Länken verkar vara trasig, så här kommer en spegel: --- Raderat av moderator --- Jättekonstigt. Basshunter förvandlades till en lång fisk på förra bilden. Fint att du speglade den! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
djonas Postat 19 juni 2006 Dela Postat 19 juni 2006 Haha fula och fina fiskar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
djonas Postat 20 juni 2006 Dela Postat 20 juni 2006 ...vart tog fisken vägen? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 20 juni 2006 Dela Postat 20 juni 2006 ...vart tog fisken vägen? 😉 Någon anonym moderator fick'na på kroken visst. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tbruce Postat 20 juni 2006 Dela Postat 20 juni 2006 Det var Majken. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
djonas Postat 20 juni 2006 Dela Postat 20 juni 2006 aha ok. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
_MFK (oregistrerad) Postat 20 juni 2006 Dela Postat 20 juni 2006 höhö !! =) "tutorial" man lärde sig ju mycket när han vifta fram och tillbaka med sin nedrans muspekare och slog på sin SPACE knapp! 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
il_padrino Postat 23 juni 2006 Dela Postat 23 juni 2006 Vad är det för instrument han använder, någon som vet? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Carl_B Postat 28 juni 2006 Dela Postat 28 juni 2006 Jävlar va imponerande! 😉 Han använder samma metod som Björn Ulveus när han skriver melodier hörde jag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nexustwins Postat 3 juli 2006 Dela Postat 3 juli 2006 Jävlar va imponerande! Han använder samma metod som Björn Ulveus när han skriver melodier hörde jag. Känner inte till den metoden, berätta mer 🙂😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 4 juli 2006 Dela Postat 4 juli 2006 Jävlar va imponerande! 🙂 Han använder samma metod som Björn Ulveus när han skriver melodier hörde jag. Känner inte till den metoden, berätta mer 🙂 Tack, nu är humöret på topp 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spaceman Postat 10 juli 2006 Dela Postat 10 juli 2006 Herregud vilken pekfingervals. Och i FL studio dessutom. Kanske dags att lira efter noter ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Anders_023 Postat 11 juli 2006 Dela Postat 11 juli 2006 Haha, jag säger bara en sak, men iofs är jag jäkligt ny i FL Studio.. Försök att hänga med på allt han gör. Går så jäkla snabbt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 11 juli 2006 Dela Postat 11 juli 2006 Haha, jag säger bara en sak, men iofs är jag jäkligt ny i FL Studio.. Försök att hänga med på allt han gör. Går så jäkla snabbt Det går inte så fort. Med klaviatur kan man peta in den där slingan på lika många sekunder som den är lång. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thomas Postat 11 juli 2006 Dela Postat 11 juli 2006 Haha, jag säger bara en sak, men iofs är jag jäkligt ny i FL Studio.. Försök att hänga med på allt han gör. Går så jäkla snabbt Snabbt? Det där spelar man ju in i samma ögonblick som man tänker på det - om man har ett klaviatur. Att sitta och trial-and-error-klicka in toner i pianorollen känns enormt ineffektivt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 11 juli 2006 Dela Postat 11 juli 2006 Haha, jag säger bara en sak, men iofs är jag jäkligt ny i FL Studio.. Försök att hänga med på allt han gör. Går så jäkla snabbt Snabbt? Det där spelar man ju in i samma ögonblick som man tänker på det - om man har ett klaviatur. Att sitta och trial-and-error-klicka in toner i pianorollen känns enormt ineffektivt. Smurf! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenta K Postat 22 juli 2006 Dela Postat 22 juli 2006 God: Can we get back to business? Me: what business? God: That's a good question. Me: hehe God: I am so glad you find this amusing, Kenneth. Me: i know God: How do you know it? Me: u said it God: That's not what I meant. Me: oh, sorry God: Uh. There's no need to apologize. Me: shut the fuck up then God: OK I'll stop talking now. Me: thanks God: Don't mention it. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.