saikkonen Postat 8 juni 2006 Dela Postat 8 juni 2006 Är det någon som har en fungerande länk att ladda hem trum-synthen stomper hyperion? Har letat ett tag nu och inte hittat den... 😲 Tack! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kartan Postat 8 juni 2006 Dela Postat 8 juni 2006 (redigerat) Kanske här? http://www.freedownloadscenter.com/Multime...ynthesizer.html Redigerat 8 juni 2006 av kartan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
saikkonen Postat 8 juni 2006 Trådstartare Dela Postat 8 juni 2006 Vet inte hur du fick det att fungera men för mig så kommer jag bara till en "död" länk... Tack! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 8 juni 2006 Dela Postat 8 juni 2006 Vet inte hur du fick det att fungera men för mig så kommer jag bara till en "död" länk... Tack! Länken funkar för mig! Men testa LÄNK istället! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
saikkonen Postat 8 juni 2006 Trådstartare Dela Postat 8 juni 2006 Jag får bara att jag skall ladda hem freedownloadcenter... suck.. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 8 juni 2006 Dela Postat 8 juni 2006 HEY!!! Den där länken pekar inte till stomper5.exe - den pekar till Free Download Manager! 😎 The product will be downloaded using Free Download ManagerOr click here to download the software using your browser (much slower) Du laddar alltså hem ett program som i sin tur laddar hem Stomper. Jag skulle vara mycket försiktig med sådana program. 🙂 Dessutom går deras länk till samma server som Stompers hemsida låg på, så du får bara ett nedladdningsprogram och fortfarande inget Stomper Hyperion. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 8 juni 2006 Dela Postat 8 juni 2006 Men nu har jag ordnat en mirror av programmet på min egen sida. Varsågod! 🙂 stomper5.exe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 8 juni 2006 Dela Postat 8 juni 2006 Men nu har jag ordnat en mirror av programmet på min egen sida. Varsågod! 🙂 stomper5.exe Just när jag snart hade letat igenom dom CDR's jag plockat fram för att leta reda på Stomper åt saikkonen så ser jag detta! Linus' da man! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
saikkonen Postat 8 juni 2006 Trådstartare Dela Postat 8 juni 2006 Kul att det finns några vänliga människor kvar här på forumet! Tack! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 8 juni 2006 Dela Postat 8 juni 2006 Kul att det finns några vänliga människor kvar här på forumet! Du & jag Rombo 😎🙂😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.