adama Postat 8 juni 2006 Postat 8 juni 2006 (redigerat) ja, som i rubriken. den är inte för stor. det är en mp3 fil. brandväggen beror det inte på. vad kan det va? Redigerat 8 juni 2006 av adama
wonderboy Postat 11 juni 2006 Postat 11 juni 2006 Har Du sidechainat något instrument? Det måste Du annars funkar det inte. Ja, jag vet att det inte står med i anvisningarna men det blev en regel när Christian Waltzade in på hitlistorna i Österrike, Ungern och Tobago. Sidechaina så att basen duckar för bastrumman, sen är saken biff!
adama Postat 12 juni 2006 Trådstartare Postat 12 juni 2006 Har Du sidechainat något instrument? Det måste Du annars funkar det inte. Ja, jag vet att det inte står med i anvisningarna men det blev en regel när Christian Waltzade in på hitlistorna i Österrike, Ungern och Tobago. Sidechaina så att basen duckar för bastrumman, sen är saken biff! vad är sidechainat då? och hur gör jag det? / adama
DrHans Postat 12 juni 2006 Postat 12 juni 2006 Har Du sidechainat något instrument? Det måste Du annars funkar det inte. Ja, jag vet att det inte står med i anvisningarna men det blev en regel när Christian Waltzade in på hitlistorna i Österrike, Ungern och Tobago. Sidechaina så att basen duckar för bastrumman, sen är saken biff! vad är sidechainat då? och hur gör jag det? / adama Hallå Kompis 😏 Han har nog svarat i fel tråd eller så driver han med dig. Sidechaina har med att stura en effekt från ett ett annat spår. Detta används flitigt tex med att få basen att ducka när kicken slår med hjälv av en sidechainad kompressor på basspåret som styrs av kickspåret. Åter till ditt problem. Vad har du för filtyp? Är den för stor?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.