Mats Stålbröst Postat 8 juni 2006 Postat 8 juni 2006 Idag skriver DN Kultur om filmmusik. Bland annat intervjuas Adam Nordén: www.dn.se
Mats Stålbröst Postat 9 juni 2006 Trådstartare Postat 9 juni 2006 Skojaru? Han är helt klart grymt duktig. Kanske dags för ett heltäckande filmmusiktemanummer av Studio. Vad sägs? /Mats
Mindjive (oregistrerad) Postat 9 juni 2006 Postat 9 juni 2006 Känner honom *stolt* Har gjort lite jobb åt honom och är vän med han och han är otrooooligt duktig.
MusicNixon Postat 9 juni 2006 Postat 9 juni 2006 Kanske dags för ett heltäckande filmmusiktemanummer av Studio. Vad sägs? Låter fantastiskt bra. Jag kommer köpa det direkt.
Norbert Postat 10 juni 2006 Postat 10 juni 2006 Kanske dags för ett heltäckande filmmusiktemanummer av Studio. Vad sägs? Låter fantastiskt bra. Jag kommer köpa det direkt. Var skriver jag under?
vertigo Postat 4 juli 2006 Postat 4 juli 2006 Vad gör du nu?- Nu arbetar jag med tevedramaserien "Leende guldbruna ögon", en historia om en adopterad svart kille från Norrland som vill bli dansbandssångare. Det blir mycket dansbandsmusik, men ruffigare och råare. Killen får inga jobb i vita orkestrar utan bildar ett eget med sina "homeboys". Det blir grymt. haha, det lät som det skulle kunna vara en kul serie.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.