wonderboy Postat 7 juni 2006 Postat 7 juni 2006 (redigerat) Jodå, äntligen har Studioredaktionen fått upp ögonen för mina sakliga, välskrivna och nyskapande inlägg! Månadens brev! Jo, jag tackar och bockar! Kolla in läsarsidorna i början om Ni inte tror mig! Aldrig får man dock vara riktigt glad. Om jag förstår informationen rätt så funkar den ypperligt till PC! Jag har två PC:s och bägge har ballat ur otaliga gånger så nu sitter jag på min lille mac och skapar både odödliga inlägg i detta forum och lite mer dödlig musikalisk smörja på min bärbara macdator. Konstigt, den är äldre än de båda PC:na och har gått mycket mer och hårdare men har aldrig krånglat (förutom när jag råkade hälla Jack Daniels i bildskärmen). Jag får väl se om jag kan jaga liv i någon av PC-datorerna. Annars kanske någon är intresserad av att lägga ett bud? Tack Studio, för den fina hårddisken! Säg till när Ni lottar ut någon mac-värsting så skall jag skalda ihop ett nytt Meisterwerk! Redigerat 7 juni 2006 av wonderboy
musik (oregistrerad) Postat 7 juni 2006 Postat 7 juni 2006 Eehhh...grattis! Det får mig att påminna mig om att jag fortfarande inte fått reda på vilka som vann de där mikarna som var pris i en tävling förra året!! 😮
wonderboy Postat 11 juni 2006 Trådstartare Postat 11 juni 2006 Grattis din gamle trummis! Tack, Din gamle onanist!
®offe Postat 12 juni 2006 Postat 12 juni 2006 Jodå, äntligen har Studioredaktionen fått upp ögonen för mina sakliga, välskrivna och nyskapande inlägg! Då väntar vi bara att Nobelkommittén ska se vilket geni som delar med sig av sin flödande talang bland sina forumkompisar. Ser fram emot att se dig ta emot priset ur Hans Kungliga Majestäts hand. Då kan du kasta din jävla hårddisk och köpa ny pc istället! 😱 /R
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.