jkn Postat 7 juni 2006 Postat 7 juni 2006 Letade efter små fw-interface på nätet, och kom över dessa: www.echoaudio.com ..verkar vara vara mindre versioner av deras fwinterface audiofire 8 resp. 12.
Björn Olsberg Postat 7 juni 2006 Postat 7 juni 2006 Vet inte hur ny nyheten egentligen är, Echo berättade om korten på NAMM i januari - men jag låter tråden ligga kvar eftersom vi inte har skrivit om de mindre korten 🙂
jkn Postat 7 juni 2006 Trådstartare Postat 7 juni 2006 Vet inte hur ny nyheten egentligen är, Echo berättade om korten på NAMM i januari - men jag låter tråden ligga kvar eftersom vi inte har skrivit om de mindre korten 😳 Jag var inte på NAMM, så det är nyheter för mig! (summa summarum = Jag vill också åka till NAMM!!) Skämt åsido, hoppas de blir prisvärda.
rainydays Postat 7 juni 2006 Postat 7 juni 2006 Det var en nyhet för mig med. De såg ju riktigt trevliga ut. Inte tillräckligt trevliga för att jag ska göra mig av med min Firebox men ändå. Vad jag regerade över är varför de slänger med Tracktion 1 och inte 2?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.