Pienny Postat 6 juni 2006 Postat 6 juni 2006 (redigerat) borttaget Redigerat 22 februari 2011 av Pienny
Eternal Postat 6 juni 2006 Postat 6 juni 2006 Det gick fint att ladda hem låten men Winamp lyckades inte spela den. Vet ni något om detta?
Pienny Postat 6 juni 2006 Trådstartare Postat 6 juni 2006 Nej.. Så var det förra gången jag försökte ladda upp något också. Den funkar bra att spela i windows media player...
dreamwawe Postat 6 juni 2006 Postat 6 juni 2006 🙁 funkar utmärkt hos mig.... med mediaspelaren iallafall..
DåligtGehör Postat 6 juni 2006 Postat 6 juni 2006 Funkar med Media Player Classic. Jag hade väldigt svårt att uppfatta orden och när jag gjorde det så var det efter ansträngning och därmed försvann omedelbarheten. Tänk på gamla människor med dålig hörsel. Gamla vill också vara barnsliga.
captain nemo (oregistrerad) Postat 6 juni 2006 Postat 6 juni 2006 Kul och lite nya grepp. Skulle kunna vara en vinjett till ett barnprogram. Det enda jag ogillar är trummorna som låter General Midi. Hitta några bra trumsamples, eller spela in på riktigt, så har ni ert barnprogram. Dvs när ni skrivit manus också... 🙁 //nemo
rainydays Postat 7 juni 2006 Postat 7 juni 2006 Funkar utmärkt att spela i amaroK. Men sången är alldeles för otydlig, låter mest "blablabla" i mina öron.
Pienny Postat 7 juni 2006 Trådstartare Postat 7 juni 2006 Nope! Kan inte heller lyssna. Vad synd. Har någon ett förslag på hur det kan lösas, så säg till!
Pienny Postat 7 juni 2006 Trådstartare Postat 7 juni 2006 Funkar med Media Player Classic. Jag hade väldigt svårt att uppfatta orden och när jag gjorde det så var det efter ansträngning och därmed försvann omedelbarheten. Tänk på gamla människor med dålig hörsel. Gamla vill också vara barnsliga. Aha, det har jag inte alls tänkt på. Ska hon texta tydligare eller har det med arret att göra?
Pienny Postat 7 juni 2006 Trådstartare Postat 7 juni 2006 Kul och lite nya grepp. Skulle kunna vara en vinjett till ett barnprogram.Det enda jag ogillar är trummorna som låter General Midi. Hitta några bra trumsamples, eller spela in på riktigt, så har ni ert barnprogram. Dvs när ni skrivit manus också... //nemo Ja, nu är det dags att börja med manuset. Det ska handla om.. ehm.. muränor och valar som dansar deckare... eller nåt. 😕 Trummorna låter inte bra, det vet jag. Jag är inte så haj på trummor. Tror att det kan bero på det också. Tack för kommentarerna!
Pienny Postat 7 juni 2006 Trådstartare Postat 7 juni 2006 Funkar utmärkt att spela i amaroK. Men sången är alldeles för otydlig, låter mest "blablabla" i mina öron. Bra att du säger det! Det hade jag faktiskt inte tänkt på.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.