Muncken87 (oregistrerad) Postat 6 juni 2006 Postat 6 juni 2006 (redigerat) LÅTNAMN: ARTIST/GRUPP: GENRE: LÅTLÄNGD: KOMPOSITÖR: PRODUCENT: EV. MEDVERKANDE: INSPELNINGSÅR: FORMAT: (ex. mp3/ogg vorbis/aac osv) STORLEK: (ex. 5.3 megabyte) STATUS: Skiss/Färdig demo (OBS! Färdig demo kan även komma att recenseras i papperstidningen) ( LÅTLÄNK:) Tjena det här e min tredje sång har jobbat hårt på den hoppas kunna få lite feedback på den tack i förväg! Länk: http://rapidshare.de/files/22369354/Jupite...actica.mp3.html Redigerat 6 juni 2006 av Lundin
Egghuvud Postat 6 juni 2006 Postat 6 juni 2006 Tja en liten syntlåt. Ljuden låter lite bit. Nästan digitaldist vilket inte är så trevligt. Rytmen är lite fantasilös, liksom basgången. Syntleaden som kommer in vid 45 sek är alldeles för hög i mixen tycker jag. Allt annat drunknar. Helheten är väl inte så illa. Men du får inga poäng för originallitet. Samplingen t e x tycker man sig hört tusen gånger förr. Man får känslan av att du skulle kunna satt ihop låten med E-jay eller liknande. Ta nu inte allt för hårt på mitt gnäll. Du får jobba med att göra det mer till ditt eget bara.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.