Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

LÅTNAMN:

ARTIST/GRUPP:

GENRE:

LÅTLÄNGD:

KOMPOSITÖR:

PRODUCENT:

EV. MEDVERKANDE:

INSPELNINGSÅR:

FORMAT: (ex. mp3/ogg vorbis/aac osv)

STORLEK: (ex. 5.3 megabyte)

STATUS: Skiss/Färdig demo (OBS! Färdig demo kan även komma att recenseras i papperstidningen)

(

LÅTLÄNK:)

Yoda Pop - The Jedi Master.

denna låten är feat. jönköpings storband.

http://yodapop.gnu.nu

Redigerat av Lundin
Annons
Postat

Bra låt! 🙂 Kommer att tänka på Village People...

Lite nyfiken på vad det är för brass ni har använt? Äkta vara?

Postat

Om du använder formuläret som återfinns i tråden Viktigt: Regler för låtuppladdningar så slipper vi säkert sådana här missförstånd 😉

Detta är ju såklart mäktigt. Det borde ta mig fan vara en männsklig rättighet att ha ett eget storband i garderoben för akuta behov. Vet inte om jag gillar autotuneen på sångrösten men va sjutton 😛

Finns många godbitar i den här låten. "Go yoda, go yoda!" är en av dem 🙂

Slutet tycker jag allt dock skulle kunna få klinga ut lite längre. Känns lite snålt som det är nu.

Postat

Min kommentar från Fussballåten kvarstår. Village People möter Petshop Boys. Tyskland. U get it. 😛

Postat

haha låter bra det här, klatschig och så 😉.

Kan du inte berätta lite mer om låten?

Tex hur får jag Jönköpings storband att spela på ens låtar 😛

Postat

jag utgör hälften av yoda pop. den andra halvan hade mastrat jkpg storbands cd och som tack för hjälpen ställde de upp och spelade på en av våra låtar. the jedi master är yoda pops tredje låt. jag och simon spelar nästan allt själva men vi tar in en del andra som tex vår vän eric som gör en fantastisk yodaimitation. och manskörerna är en stor skara från skolan

• 3 månader senare...
Postat

jag kan säga att det är john-alexander som sjunger i idol imorgon som gör "the force"-snacket i bridgen, alltså basrösten! rösta på honom imorgon! 😲

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.