Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Tjena!

Jag är ny här... men jag hade tänkt att bli gammal... så småningom 😉

Håller på att lära mig det här med inspelning... är väl tänkt att jag ska gå i nån skola... vet bara inte riktigt vilken än... men det löser sig väl 🙂

Jag gillar snygga akustiska gitarrljud... gärna omstämda till det oigenkännliga 😄 Vad gillar ni?

Annons
Postat (redigerat)

HiYa 😄

welcome.gif

jag gillar kaffe 🙂

"omstämda guror"

jag spelade 5strängad stämning med 6strängar i 18 år 😉

--edit--

frelstavning

Redigerat av Rockfart
Postat

Välkommen! Hoppas du kommer trivas här, men det verkar i och för sig som om du redan har bestämt dig för det 😉

Postat
Tjena!

Jag är ny här... men jag hade tänkt att bli gammal... så småningom 😄

Håller på att lära mig det här med inspelning... är väl tänkt att jag ska gå i nån skola... vet bara inte riktigt vilken än... men det löser sig väl 🙂

Jag gillar snygga akustiska gitarrljud... gärna omstämda till det oigenkännliga 🙂 Vad gillar ni?

willkommen!

berätta mer om dej själv... vart bor du? hur gammal e du? va har du i din studio? musik-smak? färg på underklädern... glöm de... 😉

Postat
Jag gillar snygga akustiska gitarrljud... gärna omstämda till det oigenkännliga  Vad gillar ni?

Hej på dig! Crazy inlägg under "medlemspresentationer"; Hej vem är ni!?

Är ni komplett vansinnig människa?

Nä, jag skojar, välkommen hit! 😉

Postat
willkommen!

berätta mer om dej själv... vart bor du? hur gammal e du? va har du i din studio? musik-smak? färg på underklädern... glöm de...  🙂

En stockholmsgrabb på 19 (snart 20 år) som skriver popdängor som inte går av för hackor. Jag kommer snart skriva ett inlägg i demo-"mappen" där jag kommer länka till några låtar.

Jag sjunger och spelar gitarr i ett band som heter Six foot hero. Det är väl vi som kommer ta över... sen 😄

Mina största influenser är the goo goo dolls... som jag inte kan slita mig ifrån.

Vad har jag då i min studio?... Tjaa.. Lite av varje 😎 En sprillans ny G4:a, ett 24-kanals mixerbord från mackie, ett layla ljudkort, logic 6, line6-stärkare, JV-2080... finns fler grejjer men som jag inte orkar skriva ner 😄

Angående färgen på mina underkläder så kan jag bara säga att det är ju olika... jag har ju inte bara blåa fillingar tex. 😉

Vill ni veta nåt mer så får ni väl fråga... för det kunde ni ju så bra 🙂

Love.

Postat
willkommen!

berätta mer om dej själv... vart bor du? hur gammal e du? va har du i din studio? musik-smak? färg på underklädern... glöm de...  🙂

En stockholmsgrabb på 19 (snart 20 år) som skriver popdängor som inte går av för hackor. Jag kommer snart skriva ett inlägg i demo-"mappen" där jag kommer länka till några låtar.

Jag sjunger och spelar gitarr i ett band som heter Six foot hero. Det är väl vi som kommer ta över... sen 😄

Mina största influenser är the goo goo dolls... som jag inte kan slita mig ifrån.

Vad har jag då i min studio?... Tjaa.. Lite av varje 🙂 En sprillans ny G4:a, ett 24-kanals mixerbord från mackie, ett layla ljudkort, logic 6, line6-stärkare, JV-2080... finns fler grejjer men som jag inte orkar skriva ner 😄

Angående färgen på mina underkläder så kan jag bara säga att det är ju olika... jag har ju inte bara blåa fillingar tex. 😉

Vill ni veta nåt mer så får ni väl fråga... för det kunde ni ju så bra 🙂

Love.

Haha okay 😎

välkommen igen! ser fram emot o höra ert material!

Stinkey (oregistrerad)
Postat

Välkommen,välkommen. :rolleyes:

Postat

Haha :rolleyes:

Tack allesammans... väldigt trevligt att vara här 😉

Love.

Postat

Hur uttalar du det sista du alltid avrundar dina inlägg med..

är det lov-e som ett namn eller lövv som i kärlek.. 🙂

• 4 år senare...
Postat (redigerat)
Välkommen! Hoppas du kommer trivas!

🙂

En bump efter 4 år? 😆

Redigerat av Memphis
Postat (redigerat)
Välkommen! Hoppas du kommer trivas!

🙂

En bump efter 4 år? 😆

Ja kände mig bara tvungen, kanske mest för att irritera Robban men ändå 😮

Välkommen och gott nytt!

Redigerat av lavrell

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.