Bebopkeys Postat 5 juni 2006 Postat 5 juni 2006 Som ni ser i rubriken...... Byt kanal för det har redan börjat.
Bebopkeys Postat 5 juni 2006 Trådstartare Postat 5 juni 2006 (redigerat) The night they drove old dixie down har aldrig låtit bättre. Vad snygg han är Levon Helm. Såg att han spelade präst i en Steven Seagal-film. Coolt. Redigerat 5 juni 2006 av Bebopkeys
Signert Postat 5 juni 2006 Postat 5 juni 2006 Bästa musikfilmen jag sett. Det kan iofs finnas någon som är bättre. Men då har inte jag sett den.
Bebopkeys Postat 5 juni 2006 Trådstartare Postat 5 juni 2006 Skulle vara Spinal Tap då. Observation: Joni Mitchell kör Coyote och genast hör man Marie Bergmans, Kajsa-Stina Åkerströms, Lisa Ekdals inspirationskälla.
Stinkey Zwei Postat 6 juni 2006 Postat 6 juni 2006 Skulle vara Spinal Tap då.Observation: Joni Mitchell kör Coyote och genast hör man Marie Bergmans, Kajsa-Stina Åkerströms, Lisa Ekdals inspirationskälla. Sämre förebilder kan mna ju ha! Jag missade den, men som tur är har jag den både på video och CD.
equality Postat 6 juni 2006 Postat 6 juni 2006 Ja, en riktig höjdare. Van Morrison är så himla go i denna.
Bebopkeys Postat 6 juni 2006 Trådstartare Postat 6 juni 2006 Ja, en riktig höjdare. Van Morrison är så himla go i denna. Var det sista gången han var go eller har det hänt igen senare?
equality Postat 6 juni 2006 Postat 6 juni 2006 Ja, en riktig höjdare. Van Morrison är så himla go i denna. Var det sista gången han var go eller har det hänt igen senare? Bra fråga, vet faktiskt inte...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.