newform Postat 5 juni 2006 Postat 5 juni 2006 (redigerat) * LÅTNAMN: Landiuso * ARTIST/GRUPP: Ototou (SimonH) * GENRE: Ambient * LÅTLÄNGD: 3:56 * KOMPOSITÖR: Simon Hermansson (newform) * PRODUCENT: Simon Hermansson * INSPELNINGSÅR: 2005 * FORMAT: mp3 * STORLEK: 6,31 MB * STATUS: Låten är inte klar och den kommer nog aldrig att bli. Ototou var något jag började med för ganska länge sen och aldrig avslutade. ototou_landiuso_unfin.mp3 Redigerat 6 juni 2006 av newform
equality Postat 6 juni 2006 Postat 6 juni 2006 (redigerat) Stannar vid 2% buffring här. Synd, för jag gillade verkligen din förra. Släng upp den på studios server vettja den får ju plats precis. 😄 Redigerat 6 juni 2006 av equality
equality Postat 6 juni 2006 Postat 6 juni 2006 Inte illa. Maffigt beat till worldmusikgrejorna även om jag tycker mig ha hört den samplade jojkfarbrorn tidigare. Det är läckert med små till synes enkla melodier som avlöser varandra. Din förra var mer innehållsrik men denna gillas också det låter originellt och stämningsfullt.
newform Postat 6 juni 2006 Trådstartare Postat 6 juni 2006 Ja den här e lite kort o mindre innehållsrik, jävla synd att man inte gjort klart dom, ahr inte direkt nån inspiration heller till den typen av musik. lägger upp två FÄRDIGA ototou-låtar om några dagar 😛
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.