ThomasJ Postat 5 juni 2006 Postat 5 juni 2006 so sitter jag just nu po kos o ar lagom solad o fin. so nu vet ni.. puss
dede Postat 5 juni 2006 Postat 5 juni 2006 Ser ut som det fortfarande var kallt om öronen.........avataren menar ja. 😄
Per_a_55 Postat 5 juni 2006 Postat 5 juni 2006 Har suttit på altanen och solat i kväl. Inte fel det heller!
ThomasJ Postat 6 juni 2006 Trådstartare Postat 6 juni 2006 alltid kul att vara omtyckt... just varit ute po 2 underbara dyk osso.. men snart e det dax att oka hem... Lynxo: I love you 2 my friend
hackeman Postat 6 juni 2006 Postat 6 juni 2006 so sitter jag just nu po kos o ar lagom solad o fin. so nu vet ni.. puss Jag tror snarare du sitter blek och nykter på ett Internet Café och längtar hem till din egen dator. 😛
Duende Postat 6 juni 2006 Postat 6 juni 2006 bara så du vet har jag ätit 2 påsar brända mandlar...öööh...uuuuuh......mår inge vidare 😛
Linus Postat 6 juni 2006 Postat 6 juni 2006 vafasen... hänger du på forumet när du är på Kos? 😳 Magnus, ska vi starta "Studioforumberoendes förening" och hjälpa medlemmar som inte kan glömma studioforumet under semestern? 😉😄
Umemagnus Postat 6 juni 2006 Postat 6 juni 2006 vafasen... hänger du på forumet när du är på Kos? 😳 Magnus, ska vi starta "Studioforumberoendes förening" och hjälpa medlemmar som inte kan glömma studioforumet under semestern? 😉🙁😄 Låter som en plan... jag börjar trilla dit rätt ordentligt snart.. 😛
ThomasJ Postat 8 juni 2006 Trådstartare Postat 8 juni 2006 en gong forumunist alltid forumunist... "Hej Jag heter Thomas och jag ar missbrukare"
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.