Wiseman Postat 5 juni 2006 Postat 5 juni 2006 (redigerat) * LÅTNAMN: When I Fall * ARTIST/GRUPP:Wiseman * GENRE: DownTempo / Triphop / Chillout / Jazz * LÅTLÄNGD: 5:53 * KOMPOSITÖR: Sean wiseman * PRODUCENT: Sean Wiseman * INSPELNINGSÅR: 2005 * FORMAT: MP3 * STORLEK: 5,6 Meg * STATUS: Färdig, men omastrad & kan behövas fräshas upp. * LÅTLÄNK:When I Fall Alla kommentarer motages tacksamt!! Allt som rör Mastring är mindre intressant, om inte nån vill hjälpa mig personligen, då jag fattar nästan noll av detta 😉 Tack på förhand, o kul & va tebax här på studio.se! 🙂 Redigerat 5 juni 2006 av Wiseman
Egghuvud Postat 5 juni 2006 Postat 5 juni 2006 Njaee. Ljudet är väl okej. Inte så nyansrikt i min lyssning. Saknar lite dynamik. Det låter lite platt och hopträngt. Skulle panorera mer och sprida ljuden lite i ljudbilden. Det ger ett lite rörigt intryck. En massa toner, men fattar inte riktigt strukturen eller pulsen. Städa lite tycker jag. Ta bort det som inte direkt bidrar, som det är nu vill det för mycket.
Wiseman Postat 5 juni 2006 Trådstartare Postat 5 juni 2006 Direktlänk hade varit trevligt! Sry, fixat
Wiseman Postat 5 juni 2006 Trådstartare Postat 5 juni 2006 Njaee. Ljudet är väl okej. Inte så nyansrikt i min lyssning. Saknar lite dynamik. Det låter lite platt och hopträngt. Skulle panorera mer och sprida ljuden lite i ljudbilden. Det ger ett lite rörigt intryck. En massa toner, men fattar inte riktigt strukturen eller pulsen. Städa lite tycker jag. Ta bort det som inte direkt bidrar, som det är nu vill det för mycket. Tack för dina åsikter =)
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.