josie87 Postat 4 juni 2006 Postat 4 juni 2006 (redigerat) LÅTNAMN: ARTIST/GRUPP: GENRE: LÅTLÄNGD: KOMPOSITÖR: PRODUCENT: EV. MEDVERKANDE: INSPELNINGSÅR: FORMAT: (ex. mp3/ogg vorbis/aac osv) STORLEK: (ex. 5.3 megabyte) STATUS: Skiss/Färdig demo (OBS! Färdig demo kan även komma att recenseras i papperstidningen) ( LÅTLÄNK:) Den världskända dans/pop-gruppen Yoda Pop från jönköping släppte idag sin intergalaktiska vm-låt. Denna går att ladda ner på Your browser does not support the HTML5 audio tag http://yodapop.gnu.nu Redigerat 6 juni 2006 av Lundin
Danny Cort (oregistrerad) Postat 4 juni 2006 Postat 4 juni 2006 låten är värd tre post We got a live one here!
Linus Postat 4 juni 2006 Postat 4 juni 2006 Den världskända dans/pop-gruppen Yoda Pop Say again??? 😆 Eller vänta, säg det inte igen. Tre trådar var minst två för mycket.
Danny Cort (oregistrerad) Postat 4 juni 2006 Postat 4 juni 2006 Tre trådar var minst två för mycket. Ja verkligen. Fast å andra sidan så lyssnade jag på låten en gång & den var värdelös & hopplöst omodern på alla vis. Sen öppnade jag alla tre posterna & lyssnade på låten tre gånger ovanpå varandra i osynk. Döm om min förvåning - låten var faktiskt bättre så!
Danny Cort (oregistrerad) Postat 4 juni 2006 Postat 4 juni 2006 värst vad alla lipar då Det är en läktarkör. När Zlatan har hybris är det lite charmigt. Det funkar inte riktigt likadant på det här.
Pusa Postat 4 juni 2006 Postat 4 juni 2006 Snygg fotbollskör!! "Fuzzball o-o-o-o".. hur har du gjort det? jag gjorde en fotbollslåt med fotbollslaget för ett tag sen.. hade gärna haft de där körerna!! Så om du avslöjar lite.. hade det var trevligt vetande!
josie87 Postat 4 juni 2006 Trådstartare Postat 4 juni 2006 man slänger in 50 pers i en studio. sedan spelar man in refrängen med 10 dubbningar! då blir det fett! 😆
Pusa Postat 4 juni 2006 Postat 4 juni 2006 man slänger in 50 pers i en studio. sedan spelar man in refrängen med 10 dubbningar! då blir det fett! 😆 Men... det tror jag givetvis inte att du har gjort här.. eller? Hur har du spelat in det här om man får fråga?
josie87 Postat 4 juni 2006 Trådstartare Postat 4 juni 2006 jovisst har vi gjort så på denna låten! Yoda Pop har stora manskörer på alla låtar. Det är vår grej. när vi spelar in kören så sätter vi upp lappar på skolan och välkomnar alla som vill. mycket folk kommer och då blir det ganska bra!
josie87 Postat 6 juni 2006 Trådstartare Postat 6 juni 2006 vanligitvis har vi bara män i kören men på fussball har vi både män och kvinnor eftersom vem som helst kan gå på fotboll
Signert Postat 6 juni 2006 Postat 6 juni 2006 Aarrgghh! Sura körer. Säg till gänget att le brett när de tar höga toner så blir det nog bättre. Lite svårt att höra sången ibland. Annars glatt och trevligt. Svulstigt. 😎 Följ gärna reglerna för demopostningar, för övrigt.
Stinkey Zwei Postat 6 juni 2006 Postat 6 juni 2006 Kören är ju cool, och handklappbreaket gillar jag. Men leadsångaren skulle behöva en blodtransfusion. Våga ta i och lita på sig själv, alltså.
josie87 Postat 6 juni 2006 Trådstartare Postat 6 juni 2006 tyvärr har jag inte hittat sett några regler (nybörjare). men man kan väl inte säga åt en fotbollsarena att le brett? nej, alla sjunger som de vill
josie87 Postat 6 juni 2006 Trådstartare Postat 6 juni 2006 hehe. jag kan säga dig att yoda pop är ett ganska självsäkert band och om du lyssnar på våra andra låtar så fattar du att sångaren är luke skywalker och mesheteten ska vara där!
Stinkey Zwei Postat 6 juni 2006 Postat 6 juni 2006 Är det du som är sångaren? Be inte om kritik om du tar illa upp av den.
josie87 Postat 6 juni 2006 Trådstartare Postat 6 juni 2006 visst är det jag som är sångaren. jag tar inte det minsta illa upp av kritiken, men om du tror att jag inte vågar ta i och lita på mig själv så har du nog inte fattat grejen...
Hellpig Postat 6 juni 2006 Postat 6 juni 2006 (redigerat) Tja, det låter som Village People möter Petshop Boys i mina öron! Inget jag skulle lyssna på för nöjes skull men rent kommersiellt skulle det säkert kunna gå hem. Inte minst i Tyskland! 😛 Edit: stavfle Redigerat 6 juni 2006 av Hellpig
Pluffo Postat 6 juni 2006 Postat 6 juni 2006 (redigerat) visst är det jag som är sångaren. jag tar inte det minsta illa upp av kritiken, men om du tror att jag inte vågar ta i och lita på mig själv så har du nog inte fattat grejen... Du har inte gjort en låt som heter "Russian Roulette" tidigare? Redigerat 6 juni 2006 av Pluffo
Signert Postat 6 juni 2006 Postat 6 juni 2006 tyvärr har jag inte hittat sett några regler (nybörjare). men man kan väl inte säga åt en fotbollsarena att le brett? nej, alla sjunger som de vill Ja ja, ni gör som ni vill. Skär i öronen gör det i alla fall. 😛
josie87 Postat 6 juni 2006 Trådstartare Postat 6 juni 2006 (redigerat) Du har inte gjort en låt som heter "Russian Roulette" tidigare? nej, det har jag inte Redigerat 6 juni 2006 av josie87
josie87 Postat 8 juni 2006 Trådstartare Postat 8 juni 2006 rösta på låten på http://www.tv4.se/vm2006/469273.html
Danny Cort (oregistrerad) Postat 8 juni 2006 Postat 8 juni 2006 visst är det jag som är sångaren. jag tar inte det minsta illa upp av kritiken, men om du tror att jag inte vågar ta i och lita på mig själv så har du nog inte fattat grejen... Du har inte gjort en låt som heter "Russian Roulette" tidigare? 😕 Boo-ya!
Pluffo Postat 8 juni 2006 Postat 8 juni 2006 LÅTNAMN:ARTIST/GRUPP: GENRE: LÅTLÄNGD: KOMPOSITÖR: PRODUCENT: EV. MEDVERKANDE: INSPELNINGSÅR: FORMAT: (ex. mp3/ogg vorbis/aac osv) STORLEK: (ex. 5.3 megabyte) STATUS: Skiss/Färdig demo (OBS! Färdig demo kan även komma att recenseras i papperstidningen) ( LÅTLÄNK:) Den världskända dans/pop-gruppen Yoda Pop från jönköping släppte idag sin intergalaktiska vm-låt. Denna går att ladda ner på Your browser does not support the HTML5 audio tag http://yodapop.gnu.nu Eh! 😕 Tanken är alltså att du ska fylla i formuläret.
punkrockdude Postat 8 juni 2006 Postat 8 juni 2006 Varför visar de flesta dålig stil mot josie87? MvH
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.