Itzhak Postat 5 juni 2006 Dela Postat 5 juni 2006 Vet inte om många läser samtidigt som dom lyssnar på demoinspelningar. Men det verkar så och då blir de influerade och färgade av tidigare talare. När man lyssnar ska man göra det med tomt sinne och säga sin åsikt utan att läsa andras kommentarer. Sen kan man slänga in edit för diskussion om vad andra tycker. Då blir svaren ärligare. jag kan gärna läsa samma tidigare svar samtidigt som jag lyssnar. om jag inte håller med om någon tidigare synpunkt, så ser jag det som något av en ära att få tala om hur fel jag anser det vara. så, självklart läser jag även andras inlägg innan jag postar mitt eget. annars finns ju risken att demopostaren tror att jag i tysthet håller med någon, som jag kanske tycker har helt fel. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hans Postat 5 juni 2006 Dela Postat 5 juni 2006 (redigerat) När man lyssnar ska man göra det med tomt sinne och säga sin åsikt utan att läsa andras kommentarer. Kan bara hålla med till 100%! Problemet är att en del då blir rädda att inte tycka rätt 🙂! Finns faktiskt folk som blir skräckslagna ifall man spelar en för dom okänd låt och frågar, bra eller dåligt?(... dom kallas visst musikkritiker !) Mitt problem är annars att jag gör likadant i vanliga trådar, för att sedan (ibland) upptäcka att jag är en papegoja! Redigerat 5 juni 2006 av Hans Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.