Sonnert Postat 4 juni 2006 Postat 4 juni 2006 Jag börjar med en då. jag kan få in extremt stora glas i munnen 🙂
Audiorent Postat 4 juni 2006 Postat 4 juni 2006 Jag kan imitera Tommy Nilssons röst ..... genom att sticka in två fingrar i munnen och dra i mungipen. Hästvibratot får man till genom att modulera med fingrarna. Det brukar bli refrängen på "En dag" eller nån strof ur "Allt som jag känner". Skulle behöva en sparringpartner som kan ta Tone Norums bit ! 🙂
Sonnert Postat 4 juni 2006 Trådstartare Postat 4 juni 2006 Jag kan imitera Tommy Nilssons röst ..... genom att sticka in två fingrar i munnen och dra i mungipen. Hästvibratot får man till genom att modulera med fingrarna. Det brukar bli refrängen på "En dag" eller nån strof ur "Allt som jag känner". Skulle behöva en sparringpartner som kan ta Tone Norums bit ! 😆 Jag fattar inte 🙂🙂🙂
Micke H Postat 4 juni 2006 Postat 4 juni 2006 Jag kan imitera Tommy Nilssons röst ..... genom att sticka in två fingrar i munnen och dra i mungipen. Hästvibratot får man till genom att modulera med fingrarna. Det brukar bli refrängen på "En dag" eller nån strof ur "Allt som jag känner". Skulle behöva en sparringpartner som kan ta Tone Norums bit ! 🙂 Har inte Robert Gustavsson patent på det? 🙂🙂
Audiorent Postat 4 juni 2006 Postat 4 juni 2006 Jag kan imitera Tommy Nilssons röst ..... genom att sticka in två fingrar i munnen och dra i mungipen. Hästvibratot får man till genom att modulera med fingrarna. Det brukar bli refrängen på "En dag" eller nån strof ur "Allt som jag känner". Skulle behöva en sparringpartner som kan ta Tone Norums bit ! 😄 Har inte Robert Gustavsson patent på det? 😛😉 Han har jag faktiskt aldrig sett göra den! däremot kan jag erkänna att jag lånat den från Sångaren i Coverbandet Smalare än Thord (dvs Thord själv). Jag va tekniker åt dem en gång och de var hysteriskt roliga den gången. Stora glas i munnen körde min kompis med förrut men han är inte lika stor i käften längre. Däremot är han grym på att berätta ett helt avsnitt från Fablernas Värld med alla dialekter, Pentti varg, Räven, Ugglan och alla de andra.
Sonnert Postat 4 juni 2006 Trådstartare Postat 4 juni 2006 Däremot är han grym på att berätta ett helt avsnitt från Fablernas Värld med alla dialekter, Pentti varg, Räven, Ugglan och alla de andra. 🙂😮
Umemagnus Postat 4 juni 2006 Postat 4 juni 2006 mja... de är väl sådär frammåt tresnåret, när man sitter å sjunger strupsång 🙂🙂
DåligtGehör Postat 4 juni 2006 Postat 4 juni 2006 (redigerat) Sitta svårmodigt i ett hörn i väntan på att en flicka av sjuksjötersketyp skall fråga varför jag är så ledsen, för att då lysa upp och överaska henne så att hon tycker att - ja han var ju riktigt trevlig. Redigerat 4 juni 2006 av DåligtGehör
Sonnert Postat 4 juni 2006 Trådstartare Postat 4 juni 2006 om det finns ett långt rör i närheten brukar jag bjuda på ett digeridoo-solo
Emil Postat 4 juni 2006 Postat 4 juni 2006 Jag kan bli så full att jag imiterar gruvfyllot från 100 höjdare 😆
Tilly Postat 5 juni 2006 Postat 5 juni 2006 Jag brukar dra ner brallorna/kjolen på tjejen som står närmast.. Enormt bra partytrick! 😏 🙂
musik (oregistrerad) Postat 5 juni 2006 Postat 5 juni 2006 Vad är en party för nåt? En hednisk rit. Du menar... en hädisk ritt? 😄
Signert Postat 5 juni 2006 Postat 5 juni 2006 Vad är en party för nåt? En hednisk rit. Du menar... en hädisk ritt? Nej, det är ETT party du tänker på. Jag talar om EN party.
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 5 juni 2006 Postat 5 juni 2006 Jag har en polare som kan snacka EXAKT som Arne Weise, är galet avundsjuk på honom. En annan polare kan svepa en öl på ett par sekunder.. Samma sak gäller groggar i lika stora glas.. Jag vet inte om jag har nåt party-trick faktiskt...
Sonnert Postat 6 juni 2006 Trådstartare Postat 6 juni 2006 Jag kan gå ner i brygga från stående ställning, och upp igen... fast då får jag va ganska full för det är rätt läskigt.
Micke H Postat 6 juni 2006 Postat 6 juni 2006 Enligt polarna har jag många party-tricks...men jag minns inte vilka de var...
Signert Postat 14 juni 2006 Postat 14 juni 2006 Jag kan slicka mig i näsborren 😏 Jag kan slicka någon annan i näsborren. 😎😎😎
mornel Postat 14 juni 2006 Postat 14 juni 2006 Jag kan slicka mig i näsborren 😏 Jag kan slicka någon annan i näsborren. 😎😎😎 Jag kan bli slickad i näsborren 😎😱😱😱😱
Jake the Rake (oregistrerad) Postat 14 juni 2006 Postat 14 juni 2006 Mitt bästa partytrick är att jag kan titta upp i taket med ett öga, samtidigt som jag behåller ögonkontakt med det andra. Det ser skumt ut men är omåttligt populärt. Eller så populärt är det väl inte... Folk tycker mest att det är obehagligt. Att jag är obehaglig. Jag har aldrig varit på party.
Sonnert Postat 14 juni 2006 Trådstartare Postat 14 juni 2006 Jag kan slicka mig i näsborren 😏 Jag kan slicka någon annan i näsborren. 😎😎😎 Jag kan bli slickad i näsborren 😎😱😱😱😱 då är jag bäst... för jag kan bådadera 😎😱
Sonnert Postat 14 juni 2006 Trådstartare Postat 14 juni 2006 Mitt bästa partytrick är att jag kan titta upp i taket med ett öga, samtidigt som jag behåller ögonkontakt med det andra. Det ser skumt ut men är omåttligt populärt. Eller så populärt är det väl inte... Folk tycker mest att det är obehagligt. Att jag är obehaglig. Jag har aldrig varit på party. bild? 😏
Jake the Rake (oregistrerad) Postat 14 juni 2006 Postat 14 juni 2006 Okej, då. Som du ser så är det inget partytrick av rang, snarare en defekt, men det räddade mig från lumpen! http://home.no/skansholm/1.jpg
Rix Postat 14 juni 2006 Postat 14 juni 2006 Okej, då. Som du ser så är det inget partytrick av rang, snarare en defekt, men det räddade mig från lumpen! http://home.no/skansholm/1.jpg Klockren avatar!!! Byt nu..
nurfen Postat 14 juni 2006 Postat 14 juni 2006 Okej, då. Som du ser så är det inget partytrick av rang, snarare en defekt, men det räddade mig från lumpen! http://home.no/skansholm/1.jpg Hugh Jackman? Jake the Rake?
Sonnert Postat 14 juni 2006 Trådstartare Postat 14 juni 2006 jag kan göra så att mitt högra ögonlock fladdrar jättefort, inte så att det stängs, man ser fortfarande ögat som förövrigt tittar upp och lite till höger. folk stör sig på det 😱 ja skulle kunna ta en bild men man ser ju inte fladdret då
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.