Lady Kenneth (oregistrerad) Postat 4 juni 2006 Postat 4 juni 2006 (redigerat) LÅTNAMN: b0d$+r0m ARTIST/GRUPP: jh4d GENRE: Protestdisco 😳 LÅTLÄNGD: 2:41 KOMPOSITÖR: PRODUCENT: EV. MEDVERKANDE: INSPELNINGSÅR: 2006 FORMAT: mp3 STORLEK: 2,5 MB STATUS: Ofärdig demo LÅTLÄNK: Your browser does not support the HTML5 audio tag Jag gillar feedback. I detta fall tänkte jag mig på musiken och inte sakfrågan. 😆 Och så måste jag säga att jag inte funderat så mycket på hur slutet ska vara. Officiell länk: http://rum101.se Direktlänk: Your browser does not support the HTML5 audio tag Lovar inte att jag kommer orka rätta allt som är fel (det är ju kort bäst-före-datum på sådana här saker), jag vill mest lära för framtiden. Tack på förhand! Redigerat 4 juni 2006 av Lady Kenneth
rainydays Postat 4 juni 2006 Postat 4 juni 2006 Det låter som du precis vaknat och står och gäspar i micen? Ta en morgonpromenad för att få upp flåset lite och sjung om 😳 Glöm inte att svälja gröten.
Thimmie Postat 4 juni 2006 Postat 4 juni 2006 Jag instämmer med "rainydays". 😳 Ut och gå, väck rösten och sjung igen! 😆
Lady Kenneth (oregistrerad) Postat 4 juni 2006 Postat 4 juni 2006 Sången håller inte - sången håller... 🙂 Jag antar att jag sjunger om den och ser om det blir bättre. Brukar nöja mig när jag inte tycker det låter falskt eller ansträngt.
djonas Postat 4 juni 2006 Postat 4 juni 2006 LÅTNAMN:ARTIST/GRUPP: GENRE: LÅTLÄNGD: KOMPOSITÖR: PRODUCENT: EV. MEDVERKANDE: INSPELNINGSÅR: FORMAT: (ex. mp3/ogg vorbis/aac osv) STORLEK: (ex. 5.3 megabyte) STATUS: Skiss/Färdig demo (OBS! Färdig demo kan även komma att recenseras i papperstidningen) ( LÅTLÄNK:) Underbart! 🙂
Danny Cort (oregistrerad) Postat 4 juni 2006 Postat 4 juni 2006 Jo, den här lär ju knappast bli utsatt för fildelning...
Signert Postat 4 juni 2006 Postat 4 juni 2006 Elektronisk progg? Inget jag orkar lyssna igenom, tyvärr. För slarvigt gjort.
djonas Postat 5 juni 2006 Postat 5 juni 2006 Jo, den här lär ju knappast bli utsatt för fildelning... 😛
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.