Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Jag har precis börjat med FL 5 PE och undrar hur man gör fade in effekt. Jag har lyckats komma igång med en track och vill gärna ha ett fade in i början, hur gör man??? 😉 Jätte schysst om nån kunde svara........ 😄

Annons
Postat (redigerat)

Du sänker ner volymen på det du vill fada in till 0, sen trycker du på record, sen på play och sedan drar du upp volymen i den takt du vill att den ska fadas in.

Edit: inte för att vara sån men det finns en hel avdelning på forumet där Fl - relaterade frågor diskuteras.

Redigerat av Cloudsurfer
Postat

jätte shysst, fick det att fungera 😄

Jo jag vet, men hade lite bråttom med att göra inlägget.......så jag hann inte leta fram den avdelningen..... 😛

Postat

Nej, har stött på en bug :rolleyes: När man har gjort fade in effekten så hör man första tonen i samplen som normal volym, sen blir det tyst och fade:ar in.....Hur åtgärdar man detta?? 🙂

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.