Twilight_Zound Postat 3 juni 2006 Dela Postat 3 juni 2006 (redigerat) Siten www.securityuptodate.net Varning Varning...Denna sida har kapat min dator...Kan inte få bort det... Någon som har erfarenhet av den?? EDIT: Ändrade klickbar länk... OBS OBS: GÅ INTE IN PÅ SITEN 😏 Redigerat 3 juni 2006 av Twilight_Zound Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 3 juni 2006 Dela Postat 3 juni 2006 Spybot-S&D Kaspersky Antivirus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 3 juni 2006 Trådstartare Dela Postat 3 juni 2006 (redigerat) Spybot-S&D Kaspersky Antivirus Har "Panda Internetsecurity 2006 TITANIUM"...Det slår Kaspersky med hästlängder... Men inte detta problem.... Redigerat 3 juni 2006 av Twilight_Zound Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 3 juni 2006 Dela Postat 3 juni 2006 Spybot-S&D Kaspersky Antivirus Har "Panda Internetsecurity 2006 Platina"...Det slår Kaspersky med hästlängder... Men inte detta problem.... Ok, dra iväg ett mail till Panda isåfall och berätta om problemet, så kommer det en lösning i nästa Pandauppdatering i kväll. 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 3 juni 2006 Trådstartare Dela Postat 3 juni 2006 (redigerat) TESTING IN PROGRESS: Spybot Search & Destroy 😛 NÄNÄ. Snackar alltid direkt med pandasuparen i fönen 😳 Fick en uppdatering från 2005platina till 2006TITANIUM gratis efter att jag snackat med dem om lite andra problem.... Redigerat 3 juni 2006 av Twilight_Zound Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 3 juni 2006 Trådstartare Dela Postat 3 juni 2006 (redigerat) Vcodec.eMedia ErrorSafe Pipas.A Zlob.Downloader ojoj...nu kom en hel radda So far.... 😳 Redigerat 3 juni 2006 av Twilight_Zound Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 3 juni 2006 Trådstartare Dela Postat 3 juni 2006 Nope...spybot fixade inte det heller... Får snacka med panda.. 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 3 juni 2006 Dela Postat 3 juni 2006 Ad-Aware kan vara värt en runda också. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 3 juni 2006 Trådstartare Dela Postat 3 juni 2006 Ad-Aware kan vara värt en runda också. Eheemm. Njaa har lite dåliga erfarenheter av Ad-Aware.. Men men...Pandaalkisen 😳 kollar på det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 3 juni 2006 Dela Postat 3 juni 2006 Dom är bra på att skriva med röd text de där snubbarna bakom den siten iaf 😆 /Daniel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Claes Holmerup Postat 3 juni 2006 Dela Postat 3 juni 2006 (redigerat) www.securityuptodate.netVarning Varning...Denna sida har kapat min dator...Kan inte få bort det... Någon som har erfarenhet av den?? Om du har fått något skräp på den siten, så skulle du kanske inte låta den ligga som en klickbar länk...? 😆 Redigerat 3 juni 2006 av Claes Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 3 juni 2006 Dela Postat 3 juni 2006 Om du har fått något skräp på den siten, så skulle du kanske inte låta den ligga som en klickbar länk...? 😆 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 3 juni 2006 Trådstartare Dela Postat 3 juni 2006 Hmm... Nu har jag trixat och fipplat med både Panda och Spybot och det hela verkar löst...Fråga INTE hur jag gjorde men startsida och allt verkar ok... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 4 juni 2006 Trådstartare Dela Postat 4 juni 2006 Japp...Nu är det helt löst...No traces left of that %¤*# 🙂 PANDA IS THE SHIT.... Tillsammans med Spybot Search & Destroy... 😄 Fick jag bort alla spår av det där elendiga möget... 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.