Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

* LÅTNAMN: Pingolo

* ARTIST/GRUPP: Ototou (SimonH)

* GENRE: Ambient

* LÅTLÄNGD:

* KOMPOSITÖR: Simon Hermansson (newform)

* PRODUCENT: Simon Hermansson

* INSPELNINGSÅR: 2005

* FORMAT: mp3

* STORLEK: 7 MB ca MB

* STATUS: Låten är inte klar och den kommer nog aldrig att bli. Ototou var något jag började med för ganska länge sen och aldrig avslutade.

* LÅTLÄNK:

Redigerat av newform
Annons
Postat (redigerat)

Gillar det taktfasta kompet (va fasen är det schottis ibörjan!? 😆😆 ) och worldmusic-stuket. Finns sköna orientaliska partier. Jättesnygga växlingar och övergången mot synthsolot och bambam-trummor är hur skicklig som helst. Skitsnygg kompgitarr sista minuten. Något slarvigt klipp hörde jag och låten förtjänar väl ordentligt slut!?? Helt klart förtjänar den mer uppmärksamhet än vad den fått hittills! 😳

Redigerat av equality
Postat
Gillar det taktfasta kompet (va fasen är det schottis ibörjan!? 😉😉 ) och worldmusic-stuket. Finns sköna orientaliska partier. Jättesnygga växlingar och övergången mot synthsolot och bambam-trummor är hur skicklig som helst. Skitsnygg kompgitarr sista minuten. Något slarvigt klipp hörde jag och låten förtjänar väl ordentligt slut!?? Helt klart förtjänar den mer uppmärksamhet än vad den fått hittills! 😛

Tack som fan! ...schottis? 🙂

har en annan gammel sketen ototou-låt uppe här på demosektionen, kolla gärna in den också. kommer nog lägga upp en tredje också 😄

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.