newform Postat 2 juni 2006 Postat 2 juni 2006 (redigerat) * LÅTNAMN: Pingolo * ARTIST/GRUPP: Ototou (SimonH) * GENRE: Ambient * LÅTLÄNGD: * KOMPOSITÖR: Simon Hermansson (newform) * PRODUCENT: Simon Hermansson * INSPELNINGSÅR: 2005 * FORMAT: mp3 * STORLEK: 7 MB ca MB * STATUS: Låten är inte klar och den kommer nog aldrig att bli. Ototou var något jag började med för ganska länge sen och aldrig avslutade. * LÅTLÄNK: Your browser does not support the HTML5 audio tag Redigerat 3 juni 2006 av newform
equality Postat 4 juni 2006 Postat 4 juni 2006 (redigerat) Gillar det taktfasta kompet (va fasen är det schottis ibörjan!? 😆😆 ) och worldmusic-stuket. Finns sköna orientaliska partier. Jättesnygga växlingar och övergången mot synthsolot och bambam-trummor är hur skicklig som helst. Skitsnygg kompgitarr sista minuten. Något slarvigt klipp hörde jag och låten förtjänar väl ordentligt slut!?? Helt klart förtjänar den mer uppmärksamhet än vad den fått hittills! 😳 Redigerat 4 juni 2006 av equality
newform Postat 4 juni 2006 Trådstartare Postat 4 juni 2006 Gillar det taktfasta kompet (va fasen är det schottis ibörjan!? 😉😉 ) och worldmusic-stuket. Finns sköna orientaliska partier. Jättesnygga växlingar och övergången mot synthsolot och bambam-trummor är hur skicklig som helst. Skitsnygg kompgitarr sista minuten. Något slarvigt klipp hörde jag och låten förtjänar väl ordentligt slut!?? Helt klart förtjänar den mer uppmärksamhet än vad den fått hittills! 😛 Tack som fan! ...schottis? 🙂 har en annan gammel sketen ototou-låt uppe här på demosektionen, kolla gärna in den också. kommer nog lägga upp en tredje också 😄
conanbarberaren Postat 7 juni 2006 Postat 7 juni 2006 ganska coolt. snygga övergångar. får lite bonobo-vibbar i början när flöjten kör igång. nice!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.