Jump to content
Annons

Where a heart can fly vilken gillar du bäst?


Burnin Sven (oregistrerad)

Recommended Posts

Burnin Sven (oregistrerad)
Tokai Postat den 10 June 2006, 20:40

  När jag dig hör dig ser jag mig en man sån viftar med händerna framför ansiktetet. Du är oxå stRTL MINKAT TUNNT ÖGOBEN

eNGAREISRAS INTE ALLS LÅTEN FÖR DET SAKNER EXPPRESSIVA UTRRYCK. lYSSNA P Å rON STEWART!

rapport from yttre vÄRLDEN:

64658930578(8((("#¤¤"!!½

Skojar bara.

Annars HÄFTIGT!! borde vara klar analysmässigt men lördagskväll, sverige spelar en pissmatch osv - allt är skit. Men tur forumet är här!!!! YÅÅÅÅHHH!!

Glasklar analys Lagerbäck kunde inte ha sagt det bättre själv 😄😄😄. Nä fan kör bara med lite kajal vart 85:te nyår annars är jag helt naturell. Tack för en fantastisk och detaljerad respons förstår att förlusten smärtar men fan Trinidad var nog faktiskt ganska bra. Skål i trefemmor (Harboes, danskt ska det va men fan för deras politik usch) för dom ger sig inte så hårt på skrivcentrum 😄 . MVH på dig 😄😄 .

91:an tack ska du ha, vet att sången måste läggas om kan nog lite bättre förhoppningsvis 😄 kanske bäst att tillägga. Gillar att ta i så hjärtat knakar men glömmer lätt att det ska vara rena toner oxå 😄 får påt igen i framtiden.

Tack ska ni ha båda två.

Göran

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...