Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

# LÅTNAMN:Welcome to space

# ARTIST/GRUPP:Timmy Thorsell

# GENRE:Synthpop

# LÅTLÄNGD:3:25

# KOMPOSITÖR:Timmy Thorsell

# PRODUCENT:Timmy Thorsell

# EV. MEDVERKANDE:Timmy Thorsell

# INSPELNINGSÅR:2006

# FORMAT: mp3

# STORLEK:3.14 megabyte

# STATUS:Färdig demo

Lägger upp en låt till

Timmy_Thorsell__welcome_to_space.mp3

Annons
Postat

Hej evilpimmie.

Jag ser att du är nykomling,och du har gjort allt rätt med uppladdningen med låten,följt all regler bra gjort.Många fattar inte det.

Nu till din låt: Ja jag hade nog sett att du inte hade förfalskat din röst..du har inget att dölja..det lilla jag hör(förutom kalla anka rösten)låter bra.sedan tycker jag att det låter lite enformigt,,men det är ju bara min åsikt 😆 Egentligen är det här inte min påse,men du behöver få en kommentar,det är alltid kul.Ta bort effekt prylen på sången och utveckla det musikaliska - så ska du se att det lossnar med kommentarer!

MVH

Harmonica mike

Postat

Detta var betydligt bättre än den andra låten. Både ljuden och enformigheten passar in bättre i denna genre. Låter dock som den går lite lågt i tonläge för din röst.

Bara att köra på, kommer låta bättre och bättre ju mer du håller på!

Burnin Sven (oregistrerad)
Postat

Instämmer med föregående talare den här låten kan du få till riktigt jäkla bra om du får till sången och använder effekterna på rätt sätt. Detta är inte min favoritgengre heller men jag känner igen ett bra frö om man säger så då. Pån igen lycka till och skicka upp mera musik.

Göran

Burnin Sven (oregistrerad)
Postat

Kör i allt som du kommer på, låt låtarna bestämma vart det bär hän. Finns inga regler för sånt det är bara att öppna spjället 🙂 och ösa på med det som kommer. Lycka till.

Göran

Postat

jag tycker det var en i grund snygg låt.. man kan iofs snygga till trummorna o ljuden överlag lite grann!!

haha efter ett tag påminner det lite om onkel kånkel..🥰 o det är inte dåligt..OK är ett av världens i särklass grymmaste band..sen att dom är från mina gamla hemtrakter gör ju inte saken sämre..🙂

keep on grejjing!

Postat

Helt ok låt. Lite småkul med smurfrösten också faktiskt... 😛

Känns dock lite väl stelt och kvantiserat. Lite otajtheter eller andra rytmiseringar behövs för att få det mindre statiskt... Trummorna kan nog utvecklas en del skulle jag tro...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.