Lindeberg Postat 15 juni 2004 Postat 15 juni 2004 Nån som vet hur man assignar samplingarna till olika outputs i Battery? Kan inte klura ut det, löjligt nog. Tacksam för hjälp.
Andreas L Postat 15 juni 2004 Postat 15 juni 2004 Har inte battery men enligt vad jag kommer ihåg...: Ange hur många outputs du vill ha (tror att det heter settings, som det alltid brukar heta) Sen får du starta om Battery för att ändringarna skall börja gälla. Sen när du trycker på en pad i programmet så står det längst ner i högra hörnet vilket output du använder, och då är det bara att "klicka och dra" för att byta output. Lite reservation för den exakta placeringen av "knappar" etc. i programmet, men jag har för mig att det var så man fick göra, och jag brukar komma ihåg rätt. 😕 Annars får du kolla manualen..
Lindeberg Postat 15 juni 2004 Trådstartare Postat 15 juni 2004 Tack för svar. Det är nog omstarten jag missat. Ni vet när man läser en sak tusen gånger utan att fatta? Eller är det bara jag? 😕
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.