jonny snickare (oregistrerad) Postat 1 juni 2006 Dela Postat 1 juni 2006 Kan någon hjälpa en teknisk invalid att komma åt le7 uppgraderingen? Man ska skriva in sin mailadderss och en kod. Vilken djävla kod? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 1 juni 2006 Dela Postat 1 juni 2006 (redigerat) Kan någon hjälpa en teknisk invalid att komma åt le7 uppgraderingen?Man ska skriva in sin mailadderss och en kod. Vilken djävla kod? e det inte typ serienumret eller så? jag hade problem med det när jag skulle uppgradera till 6.4. hade bara serienumret till mitt 6.1, och det verkar som de bytte system för dessa ngnstans på vägen mellan de versionerna, så jag satt i klistret, men en god vän loggade in o tankadeuppgraderingen istället.. 😄 edit: har jag för mig!! 😎 Redigerat 1 juni 2006 av IDF Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jonny snickare (oregistrerad) Postat 1 juni 2006 Dela Postat 1 juni 2006 Kan någon hjälpa en teknisk invalid att komma åt le7 uppgraderingen?Man ska skriva in sin mailadderss och en kod. Vilken djävla kod? e det inte typ serienumret eller så? jag hade problem med det när jag skulle uppgradera till 6.4. hade bara serienumret till mitt 6.1, och det verkar som de bytte system för dessa ngnstans på vägen mellan de versionerna, så jag satt i klistret, men en god vän loggade in o tankadeuppgraderingen istället.. 😄 edit: har jag för mig!! 😎 Menar du serienummret på mitt 6.9 eller på mitt 002R? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 1 juni 2006 Dela Postat 1 juni 2006 på pro tools.. try it out! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jonny snickare (oregistrerad) Postat 1 juni 2006 Dela Postat 1 juni 2006 Nu funkar det tackar för visat intresse! Snickarn. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 1 juni 2006 Dela Postat 1 juni 2006 lugnt..🙂 lycka till med musikproddandet..😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.