newform Postat 1 juni 2006 Postat 1 juni 2006 (redigerat) * LÅTNAMN: The Tinygrand * ARTIST/GRUPP: Ototou (SimonH) * GENRE: Ambient * LÅTLÄNGD: 5:42 * KOMPOSITÖR: Simon Hermansson (newform) * PRODUCENT: Simon Hermansson * INSPELNINGSÅR: 2005 * FORMAT: mp3 * STORLEK: 8,02 MB MB * STATUS: Låten är inte klar och den kommer nog aldrig att bli. Ototou var något jag började med för ganska länge sen och aldrig avslutade. * LÅTLÄNK: Your browser does not support the HTML5 audio tag Redigerat 1 juni 2006 av newform
Danabacken Postat 1 juni 2006 Postat 1 juni 2006 (redigerat) Detta gillar jag. Kanske lite väl vass diskant, så jag har svårt att dra på volymen. Minska diskanten, och posta version 2 här sen, så jag kan spara den på hårddisken! 😛 Bra! edit: jättebra! Redigerat 1 juni 2006 av Danabacken
newform Postat 1 juni 2006 Trådstartare Postat 1 juni 2006 (redigerat) man tackar, kommer dessvärre inte ändra på låtarna nånting; lägger bara upp lite gamla alster 😛 kul att du gillade det! blir inte mkt sånt här nu förtiden. nu är det mera konstig dödsmetal istället. edit: intressant det där med diskanten din; har inte stött på det på någon stereo innan 😮 det brukar vara tvärtom, för mkt kicktrumma och bas! 😄 Redigerat 1 juni 2006 av newform
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.