mogsmog Postat 31 maj 2006 Postat 31 maj 2006 (redigerat) Gjorde en låt. Ska ha sång till. Början är trist så håll ut. Tips? Redigerat 14 november 2023 av mogsmog
Fidden Postat 31 maj 2006 Postat 31 maj 2006 Spännande! Lite långt intro var det ja, kan nog kapas ner lite. Känns lite svajigt ljudmässigt, och då brukar folk säga sidechain eller nåt, men det vet jag inte vad det är, så jag säger inte det, men jag tycker det gör det lite jobbigt att lyssna på. Men lite sång på detta så kan det bli intressant. Finns lite regler för demopostningar också.
conanbarberaren Postat 1 juni 2006 Postat 1 juni 2006 intressant lyssning. kul med lite som bryter av mot det "vanliga" stuket som förekommer här på forum inom elektronisk musik. Sidechain skulle dock behövas ja. MVH Adde
gufv (oregistrerad) Postat 7 juni 2006 Postat 7 juni 2006 intressant rytmik. gillar det fladdrande ljudet som genomgår hela låten. men den tar inte riktigt tag i mig.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.