Kribbe Postat 30 maj 2006 Postat 30 maj 2006 LÅTNAMN: The Little Wolf ARTIST/GRUPP: Pyromoney GENRE: Singer/Songwriter LÅTLÄNGD:5:02 KOMPOSITÖR:K.Wiik PRODUCENT:K.Wiik EV. MEDVERKANDE: INSPELNINGSÅR:2006 FORMAT: Mp3 STORLEK: 4.61 mb STATUS: Demo The_little_wolf.mp3
Kribbe Postat 30 maj 2006 Trådstartare Postat 30 maj 2006 Här kommer en låt till från Pyromoney projektet. Denna gång en elektronisk låt! Tyck gärna till om denna oxå Tack på förhand! Mvh: Kribbe
Kribbe Postat 31 maj 2006 Trådstartare Postat 31 maj 2006 Som sagt, eftersom detta är innan mix är det jättebra om man får lite tips/kritik kring låten! Tack på förhand! Mvh: Kribbe
stajo Postat 31 maj 2006 Postat 31 maj 2006 satt och tänkte... den här behöver en stark refräng och så hoppsan det kom en... men efter 2 minuter?? Tycker inte om klockljudet det är för starkt och nä blir lite rörigt med gitarrljudet, försök panorera mer isär i alla fall. Klockljudet gör ju faktiskt att det blir lite julstämning i refrängen. Tror den kan bli riktigt bra om du funderar lite på ljuden samt har lite kortare verser och tätare mellan refrängerna, kanske inte fler men korta ner låten istället. Melodin i både vers och ref är bra och bra sjunger du. Det var vad jag tyckte 😆
Kribbe Postat 1 juni 2006 Trådstartare Postat 1 juni 2006 Tack för tipsen, det var bra saker du tog upp, som jag själv funderat över men inte riktigt vågat erkänna för mig själv, 😄 Mvh: Kribbe
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.