ThomasJ Postat 30 maj 2006 Postat 30 maj 2006 (redigerat) Av: Lådan (ThomasJ) Låtnamn: Namlessman längd: ca 7 min Format: Mp3 Låt länk: Your browser does not support the HTML5 audio tag ...................... Sådär. Ännu ett spår som jag lekt med ett par dagar. Montont o trevligt som jag vill ha det:P lite feedback vorre skojjigt! // Lådan Redigerat 30 maj 2006 av Lådan
Harmonica mike Postat 31 maj 2006 Postat 31 maj 2006 jorå "boxen"..nu ska jag lyssna! Jå fort mitt "bredband" 250kb/sek fått ned låten.. Jah,kanske inte riktigt min påse det här,men vilket tryck i grejerna.Mina monitorer skakar av kagge dunket - väntar på att det ska hända nåt..1.58 in fortfarande ingenting..ju nu hände nåt..men inte så mycket..tycker ändå att det är rätt kul..undrar vars man hör sådan här musik?..är det techno? eller hur det nu stavas..shit nu är jag ute på djupt vatten..i alla fall det händer inte så mycket förutom att mina nya monitorer just har blivit in körda 😎 Och det är ju alltid nåt! Säger ingenting om detta,men tackar för en annorlunda lyssning. ps.Mina monitorer sprack inte,men nästan 😄 ds MVH Harmonica mike
conanbarberaren Postat 31 maj 2006 Postat 31 maj 2006 kan bidra med en liten kommentar jag med. Vet ju hur mycket man törstar själv efter dessa.. Väldigt väldigt monotont men läste på din beskrivning att det var lite av tanken också. Kanske kunde ha en lite mer varierad kick iallafall? Känns som låten skulle må bra av lite mer ljud också. Kommer igång lite mer runt ca 4 min och har ett parti där som jag gillade. Kanske kunde bygga ut det partiet lite mer och spara på det andra. Forstsätt experiementera! MVH Adde
ThomasJ Postat 31 maj 2006 Trådstartare Postat 31 maj 2006 okey tackar:) Kansek kan det hända litemer som ni säger, skall trixa lite med det.. kanske inprovisera lite på klaviaturet
Danabacken Postat 31 maj 2006 Postat 31 maj 2006 Måste erkänna att jag rynkade pannan lite då och då... Shiiiit va monotont! Detta är ju inte ens en tredjedel av en låt! Gör klart!
starboy (oregistrerad) Postat 31 maj 2006 Postat 31 maj 2006 Yo da Box! Du blir ju klart bättre för varje gång, kul! Kanske lite monotont, men jag tycker nog inte det är lika farligt som några av de tidigare kommentarerna gör gällande. Rätt så schysst ljudbild i mina lurar. På önskelistan finns en 3-minuters popversion 😄, annars gillar jag det här. Kör hårt, /cheers
Cloudsurfer Postat 31 maj 2006 Postat 31 maj 2006 Låddan ska ha lite feedback, som du kanske vet är detta inte min sorts musik, men jag gillar ljuden du har satt ihop de är fina! Men för att det ska falla mig i smaken så ska det hända lite mer, mer ös helt enkelt...Några tjocka stabs och lite ängsliga vocals hade inte suttit fel!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.