Jump to content
Annons

Hej allihopa

soundwaves (oregistrerad)

Recommended Posts

Postat

Hej!

Är också ny här och det är alltid trevligt med musikforum. Håller på med nån slags electronica på egen hand samt spelar pop tillsammans med en annan. Ska försöka lägga upp lite electronica-låtar snart på min hemsida. Ha det gött!

/André

Annons
Postat

Hej och välkommen! Hoppas du kommer trivas, och hoppas att vi får höra dina låtar framöver! 😄

Postat

Hej Neko! Ska försöka lägga upp snart som sagt. Problemet är att jag aldrig känner mig klar med låtarna, men så känner säkert de flesta som gör musik 🙂

Postat

förresten, jag letar ständigt efter samarbetspartners inom electronicagebitet så om det är nån som är sugen så hör gärna av er...

• 3 veckor senare...
Postat

HiYa 🙂

låtar är som ens barn: man måste släppa dom nå'n gång !

(blir det för tidigt, kan man kalla dom "rättade" versionerna för remixer 😄

(musiken alltså))

Postat

Hej igen,

ikväll ska en av mina låtar spelas på p3 demo! "Borderline" heter den och den finns även för avlyssning på http://interstellar.just.nu

Ha det bra

/André

Postat

Kul att du gillade det 🙂

Postat

Det var även väldigt roligt att höra sin egen låt på radio...kändes väldigt konstigt!

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.