soundwaves (oregistrerad) Postat 13 januari 2004 Postat 13 januari 2004 Hej! Är också ny här och det är alltid trevligt med musikforum. Håller på med nån slags electronica på egen hand samt spelar pop tillsammans med en annan. Ska försöka lägga upp lite electronica-låtar snart på min hemsida. Ha det gött! /André
Neko Postat 13 januari 2004 Postat 13 januari 2004 Hej och välkommen! Hoppas du kommer trivas, och hoppas att vi får höra dina låtar framöver! 😄
soundwaves (oregistrerad) Postat 14 januari 2004 Postat 14 januari 2004 Hej Neko! Ska försöka lägga upp snart som sagt. Problemet är att jag aldrig känner mig klar med låtarna, men så känner säkert de flesta som gör musik 🙂
soundwaves (oregistrerad) Postat 14 januari 2004 Postat 14 januari 2004 förresten, jag letar ständigt efter samarbetspartners inom electronicagebitet så om det är nån som är sugen så hör gärna av er...
Plus o Minus Postat 14 januari 2004 Postat 14 januari 2004 välkomen till forumet, ... självklart så välkomnar jag mig själv på samma gång 🙂
tordA Postat 31 januari 2004 Postat 31 januari 2004 HiYa 🙂 låtar är som ens barn: man måste släppa dom nå'n gång ! (blir det för tidigt, kan man kalla dom "rättade" versionerna för remixer 😄 (musiken alltså))
soundwaves (oregistrerad) Postat 7 februari 2004 Postat 7 februari 2004 Hej igen, ikväll ska en av mina låtar spelas på p3 demo! "Borderline" heter den och den finns även för avlyssning på http://interstellar.just.nu Ha det bra /André
Neosus Postat 7 februari 2004 Postat 7 februari 2004 (redigerat) Tjena! 🙂 Edit: "Borderline" är en bra låt. Ska lyssna på dom andra oxå... 😄 Redigerat 7 februari 2004 av Grahn
Neosus Postat 7 februari 2004 Postat 7 februari 2004 Nu har jag lyssnat på dom andra. ...skönt stuk. 🙂
soundwaves (oregistrerad) Postat 8 februari 2004 Postat 8 februari 2004 Det var även väldigt roligt att höra sin egen låt på radio...kändes väldigt konstigt!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.