Neko Postat 30 maj 2006 Postat 30 maj 2006 Grattis! Och kanske dags för en ny liten rensning av registren?
FredrikMikaelsson Postat 30 maj 2006 Postat 30 maj 2006 måste va en av sveriges störs, sammlade kunskapsbanker... på ett o samma ställe 😄
Björn Olsberg Postat 30 maj 2006 Trådstartare Postat 30 maj 2006 Grattis! Och kanske dags för en ny liten rensning av registren? Det är knappt så jag vågar längre. Har fått några brev från raderade medlemmar tidigare, från sådana som inte hade postat ett enda inlägg OCH varit helt inaktiva under ett år. Flera verkar vilja komma tillbaka och ha ett så lågt medlemsnummer som möjligt 😄
Neko Postat 30 maj 2006 Postat 30 maj 2006 Hahaha. Vi kanske ska skicka ett mail till de som inte skrivit några inlägg. De är ju bara några tusen... *host* 😄
FredrikMikaelsson Postat 30 maj 2006 Postat 30 maj 2006 jag gick ju med för ett årsen.. som 4000nånting, fan det måste ju ha exploderat! Hur pass mycket mer tidningar säljer ni nu?
Itzhak Postat 30 maj 2006 Postat 30 maj 2006 egentligen blir det ju fel att gå efter antalet reggade medlemar, eftersom jag loggar in både som Olsberg, Itzhak, Claes och några till.
FredrikMikaelsson Postat 30 maj 2006 Postat 30 maj 2006 egentligen blir det ju fel att gå efter antalet reggade medlemar, eftersom jag loggar in både som Olsberg, Itzhak, Claes och några till. 😳😄
Thimmie Postat 30 maj 2006 Postat 30 maj 2006 egentligen blir det ju fel att gå efter antalet reggade medlemar, eftersom jag loggar in både som Olsberg, Itzhak, Claes och några till. Sant. Då är det rätt missvisande... 😄
Lilleman Postat 30 maj 2006 Postat 30 maj 2006 Alldeles nyss passerade Studio Forum 7000 medlemmar och 401000 inlägg. Låt oss klappa varandra på axeln och säga grattis till skönaste musikercommunityn! Ha det gott! Av det kan vi väl dra slutsatsen att det finns på tok för lite musikjobb i Svedala när man kan ägna så mycket tid på ett forum... 😉😉😳
Björn Olsberg Postat 30 maj 2006 Trådstartare Postat 30 maj 2006 egentligen blir det ju fel att gå efter antalet reggade medlemar, eftersom jag loggar in både som Olsberg, Itzhak, Claes och några till. Så det är du som är jag? Skönt, jag har alltid undrat vem som skriver detta.
hackeman Postat 30 maj 2006 Postat 30 maj 2006 Grattis! Och kanske dags för en ny liten rensning av registren? Det är knappt så jag vågar längre. Har fått några brev från raderade medlemmar tidigare, från sådana som inte hade postat ett enda inlägg OCH varit helt inaktiva under ett år. Flera verkar vilja komma tillbaka och ha ett så lågt medlemsnummer som möjligt 😆 Hehe, känner igen det där från min tid som BBS Sysop. Man gillade det höga medlemsantalet och hade inte hjärta att rensa.
Claes Holmerup Postat 30 maj 2006 Postat 30 maj 2006 egentligen blir det ju fel att gå efter antalet reggade medlemar, eftersom jag loggar in både som Olsberg, Itzhak, Claes och några till. Så det är du som är jag? 😏 Skönt, jag har alltid undrat vem som skriver detta. Vad bra att äntligen få förklaringen. Jag har alltid undrat hur i h-e jag har kunnat få så många inlägg... 😳
Björn Olsberg Postat 31 maj 2006 Trådstartare Postat 31 maj 2006 Grattis! Och kanske dags för en ny liten rensning av registren? Det är knappt så jag vågar längre. Har fått några brev från raderade medlemmar tidigare, från sådana som inte hade postat ett enda inlägg OCH varit helt inaktiva under ett år. Flera verkar vilja komma tillbaka och ha ett så lågt medlemsnummer som möjligt 😕 Hehe, känner igen det där från min tid som BBS Sysop. Man gillade det höga medlemsantalet och hade inte hjärta att rensa. 😆 Visst är det kul med höga medlemstal, men det kommer nog justera sig med tiden ändå 🙂 Har gjort två större rensningar av registren, som tyvärr resulterade i några arga brev - därav min tveksamhet på om det verkligen är rätt strategi att rensa. Första gången rensningen gjordes skickades även mail ut till samtliga berörda som hade några veckor (om jag inte minns fel) på sig att logga in och visa aktivitet.
Itzhak Postat 31 maj 2006 Postat 31 maj 2006 egentligen blir det ju fel att gå efter antalet reggade medlemar, eftersom jag loggar in både som Olsberg, Itzhak, Claes och några till. Så det är du som är jag? Skönt, jag har alltid undrat vem som skriver detta. nu känner jag mig inte alls förvirrad längre.
Zando Postat 31 maj 2006 Postat 31 maj 2006 (redigerat) Grattis! Och kanske dags för en ny liten rensning av registren? Grattis Studio Forum 😄 . Vadå för rensning 😲 Edit:Okej nu vet jag såg Oldsberg´s inlägg längre upp;) . Redigerat 31 maj 2006 av Zando
Linus Postat 1 juni 2006 Postat 1 juni 2006 Edit:Okej nu vet jag såg Oldsberg´s inlägg längre upp;) . 😏😲😄 Ingvar? 😏
Overkill Postat 2 juni 2006 Postat 2 juni 2006 Edit:Okej nu vet jag såg Oldsberg´s inlägg längre upp;) . 🙂😛🙂 Ingvar? 😄 😄
Tilly Postat 2 juni 2006 Postat 2 juni 2006 som man säger i stockholms coverbandsträsk: HURRA!!! Så här säger man från gettområdet jag brukar vara i ibland Jalla!
Morta Postat 2 juni 2006 Postat 2 juni 2006 Eller som man skulle sagt i mitt coverband... Åh. Jävlar! 🙂 Nej, men en del medlemmar, som... Ungerfär som jag. Jag loggar inte alltid in, men jag kikar runt på forumet åtminstonde en 5 ggr i veckan. Har varit med ganska länge här och gillar stället, men skriver inte så mycket. Finns säkert fler som jag. 😄
The Mr Postat 2 juni 2006 Postat 2 juni 2006 Jäkligt skoj faktiskt. Jag är stolt att vara en av medlemmarna här. Kul att denna sida finns! The Mr... 😛
Thimmie Postat 2 juni 2006 Postat 2 juni 2006 Edit:Okej nu vet jag såg Oldsberg´s inlägg längre upp;) . 😎😎🙂 Ingvar? 😛 Hehe... förvirringen är total! 🙂🙂
djonas Postat 4 juni 2006 Postat 4 juni 2006 Grattis till oss alla! Känns gött att vi konkurrerar med Lunastorm. 🙂
Overkill Postat 4 juni 2006 Postat 4 juni 2006 Grattis till oss alla! 😎Känns gött att vi konkurrerar med Lunastorm. 🙂 🙂 Så långt ska det väl inte behöva gå 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.