Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Jag kom på att det inte skulle vara så dumt att göra ett länkarkiv med alla typer av musiker/studiorelaterade företag och siter. Typ skivbolag, filmproduktionsbolag tv-spelsbolag samt alla typer av utvecklare av hård och mjukvaran för den fysiska studion.

Nå, det var sista idén inann sängdags.

Godnatt på er.

EDIT: Kunde inte somna då jag ville komplettera. Detta också med vanliga återförsäljare med ortsnamn... det skulle ju vara grym att kunna gå in på länkarkivet här och söka återförsäljare enligt område samt inriktning. Och sedan på forumet fråga efter era erfarenheter av just dessa säljare och produkter de erbjuder.

Redigerat av steflund
Annons
Postat
Jag kom på att det inte skulle vara så dumt att göra ett länkarkiv med alla typer av musiker/studiorelaterade företag och siter. Typ skivbolag, filmproduktionsbolag tv-spelsbolag samt alla typer av utvecklare av hård och mjukvaran för den fysiska studion.

Nå, det var sista idén inann sängdags.

Godnatt på er.

EDIT: Kunde inte somna då jag ville komplettera. Detta också med vanliga återförsäljare med ortsnamn... det skulle ju vara grym att kunna gå in på länkarkivet här och söka återförsäljare enligt område samt inriktning. Och sedan på forumet fråga efter era erfarenheter av just dessa säljare och produkter de erbjuder.

grymt bra idé!!!

Do It!!!

Postat
Utnyttja gärna möjligheten till detta, som redan finns på mitt recensionsforum... 😎

Mångfald är bra. 🙁 Trevligt inititativ Claes... tror du inte att det skulle kunna vara bra även på studio forum också? Får för mig att det är fler besökare här som skulle få nytta av det. Fast det kanske inte finns samma intresse att moderera det då det kanske skulle minska behovet av tidningen.. eller? Jag skulle köpa tidningen i alla fall. =)

Kanske en av de saker som man bara får del av som prenumerant på tidningen... THE specialsak. Vilken förmån... tidssparare nummer ett.

Postat

Grahn har redan påbörjat ett länkarkiv. Bygg på där vetja!

MuLink

Postat

Som sagt - mångfald är bra. Om intresset inte finns att ha något liknande i forumet, så kunde man kanske tänka sig länkar till ett par sådana svenska länksamlingar, på liknande sätt som länken till Vendolin under köp & sälj-rubriken...?

Postat
ja vafan, så måste du ju länka till skawars.se också! Reggaepropaganda! 😎😱

fan va länge sen man hörde ngt om skawars!!! yäh..bring on the backbeat!

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.