Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hatar mig själv! På sistonde har det verkat som att min musikstil lutar mot någon slags elactronica(tvspel). Kom på mig själv göra en ful låt som liknade 100% tvspel.

Även fast jag gillar techno dnb trace o vill göra den typ av musik slutar det med en nyans av ett äckligt tvspel. har förtillfället gjort nu 18 låtar och 10 låter som tvspelsbreakbeat! vad ska jag göra. Fortsätta stilen éller köra ngt annat.

btw lite av låten jag började göra idag!

mogsmog___dataspelsmusik_vad_annars.mp3

Annons
Postat

Ta genast kontakt med datorspelsutvecklare och ge dem lite demos över vad du är kapabel till.. Din musik skär igen dessutom 🙂.. Men inget jag vill dansa till 🙁

Postat

Alltså, jag vet inte vad jag ska svara. Detta låter inge vidare, men till ett tvspel skulle det vara grymt! 🙁

Postat

På vilket sätt låter det här TV-spel? 😲

Kanske ingen vidare låt, men du verkar ju ha en del fina idéer .. jobba vidare på dem 🙂

/Daniel

Postat (redigerat)

Tack för era synpunkter. Ska göra klart de flesta av dfe efter sommaren så får vi se sen. 😲

Redigerat av mogsmog
Postat

Detta låter inte alls särskilt tevespel i mina öron... 😏 Lite snyggt jazziga undertoner, men det saknas hookar och driv tycker jag.

Postat

Kör på och fortsätt bara så får det bli som det blir. Med tiden kan du prova dig fram och komma på hur du skall göra för att få din musik att låta som du vill ha den. Sedan lät inte detta klippet särskilt mycket TVspel i mina öron, annat än att det var väldigt torr ljudbild..

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.