Jump to content
Annons

Tonyhex - Promenad


Vad tycktes?  

2 röster

  1. 1. Vad tycktes?

    • 1: Kräks
      0
    • 2: Nä, inte så bra
      0
    • 3: Hyfsad, kunde varit bättre
      1
    • 4: Shysst låt
      1
    • 5: Ge mig mera! Tonyhex ftw osv osv..
      0


Recommended Posts

LÅTNAMN: Promenad

ARTIST/GRUPP: Tonyhex (Tidigare Neuroform)

GENRE: Glad elektro-pop dans, techno, kalla det vad du vill.

LÅTLÄNGD:

KOMPOSITÖR: Tony.F

PRODUCENT: Tony.F

EV. MEDVERKANDE: n/a

INSPELNINGSÅR: 2006

FORMAT: MP3 (192 kb/s)

STORLEK: 4.71 Megs

STATUS: Färdig demo

LÅTLÄNK: Promenad @ music.download.com

Jahaja, här kommer jag med en ny låt såhär efter två års frånvaro. Hoppas länken fungerar, det var en hejdundrans sökväg med mycket siffror och mystiska tecken i. Tyvärr har jag ingen egen plats att lägga upp min musik på just nu, så det fick bli music.download.com , men det duger väl?

Den här låten är min första under det nya namnet Tonyhex. Neuroform var taget av bland annat nåt företag som gjorde steroider till undulater eller nåt sånt.

Promenad är en glad liten truddelutt som säkert passar utmärkt om du är ute och går en varm sommarmorgon. Hoppas den gör någon glad iallafall. Tack o hej.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

On the fly:

Låter lite väl ostrukturerat på nåt sätt.

Måste säga att det inte låter allt för glatt förövrigt; bakgrundstråkarna får det hela låta väldigt eftertänksamt.. 😲

Gissar på att den här behöver några lyssningar för att växa, men over all så tyckte jag du gjort ett bra jobb..

/Daniel

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag gillade detta. Melodin var sådär härligt oförutsägbar a'la bob hund. Låtnamnet var passande också, känns som om någon dataspelsfigur är ute och promenerar (och möjligtvis samlar mynt eller stjärnor eller nåt)

4+

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...