Jump to content
Annons

Lycka eller lida?


Zyan

Recommended Posts

Expressen

Denna ser photoshopad ut, men frågan är om man ska säga stackare eller grattis?

Jag ser inte sådana människor som freak, hade en kompis som var född med sex fingrar på vardera hand. Fick dock kapa bort tummarna som barn och nu har han två pekfingrar på vardera hand varav ett par används som tummar.

Men tillbaka till artikeln, med all respekt, om han kan använda alla händer så kan han bli en grym gitarrist/pianist. Vem har inte behövt en extra hand ibland.

Eller kommer det bli en sevärdhet som plågar honom till döds?

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Funderade på att hitta nåt image forum för de som sitter med 3d max o maya och fråga där.

Sånt folk ser nog ganska lätt om det är fejkat. Fel i pixlar osv. Men det är inte mitt område.

Joo..visst är expressen bättre på att lägga upp en att kontrollera källan. Hellre säga förlåt vi gjorde fel än att vara torr på nyheter.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hade jag varit förälder till det där stackars barnet hade jag valt att operera, under förutsättning att det varit riskfritt. Omvärlden har inte mycket till acceptans för "freaks", och man vill ju ge sitt barn bästa möjliga förutsättningar i livet.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja..funkar armen så igentligen....varför ta bort den?

Tänk att ha 3 fria händer istället för två....det e man nog rätt ensam om isåfall! 😲

Nog just det som är problemet, man är ensam om det. Hur human världen än har blivit så kommer man alltid ses som ett missfoster om man har tre armar. Svårt att dölja en sån missbildning...

/Daniel

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja..funkar armen så igentligen....varför ta bort den?

Tänk att ha 3 fria händer istället för två....det e man nog rätt ensam om isåfall! 😲

Nog just det som är problemet, man är ensam om det. Hur human världen än har blivit så kommer man alltid ses som ett missfoster om man har tre armar. Svårt att dölja en sån missbildning...

Ehh... på hur vis tycker du världen har blivit mer human? Sen när och hur? 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Hej!

Ser ut som en missbildning som ej är Photoshopad. Varför skulle den? Det har ju funnits missbildade barn i alla tider, ett extra huvud, bara en arm osv.

Håller med Hackeman. Skulle operera bort den undre armen. Utan tvekan.

😏

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...