niklas73 Postat 29 maj 2006 Dela Postat 29 maj 2006 helt plötsligt har Ableton luist att slå upp CPU på 10000% och göra en kort paus innan den återgår till ett värde som är hanterligt. Jag har inte många tracks typ 4, en VST och audio. Gjort betydligt mer saker och då har det aldrig hänt? Vad göra? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 29 maj 2006 Dela Postat 29 maj 2006 hum.. e det något annat program igån samtidigt? Vad händer om du fryser spåren? Märkligt att det börjar bara huxflux sådär, testa installeraom programet kanske?! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tbruce Postat 29 maj 2006 Dela Postat 29 maj 2006 Tiotusen procent? 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 29 maj 2006 Dela Postat 29 maj 2006 Tiotusen procent? 😄 just det.. det är det grymma med live, man kan få tiotusen % 😳😕🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
niklas73 Postat 31 maj 2006 Trådstartare Dela Postat 31 maj 2006 Insåg att jag har en del VST pluggar - kan de dra kraften tro? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 31 maj 2006 Dela Postat 31 maj 2006 Tiotusen procent? 😲 just det.. det är det grymma med live, man kan få tiotusen % 😛😄 😮😮 jisses..jag kommer inte upp i mer än 3, 400 % i mitt cubase på noden.. galet...😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.