ThomasJ Postat 29 maj 2006 Postat 29 maj 2006 Tänkte det skulle vara kul med en liten "tävling" dock utan någon prispott. Såhär går dettill: Du skall komponera en ringsignal till mobilen med sommarkännsla. För att ringsignalen skall funka på alla mobiler skall den postast både som midi samt mp3. Tävlingen startar ifrån dagens datum. Och avslutas 13 Juni. När och om det blir npågra bidrag så röstas vinnaren fram av alla medlemmar på forumet. Enkelt eller hur?
Signert Postat 29 maj 2006 Postat 29 maj 2006 Jag tycker att detta är en utmärkt idé. Jag tycker dock inte att det bör vara mer än en studiofestival åt gången. Just nu pågår inlämningen till studiofestival med tema "Cover/Remix" här: https://www.studio.se/index.php?showtopic=25027 Föreslår att detta uppslag istället förmedlas till vinnaren av den pågående festivalen, som i vanlig ordning kommer att ordna nästa festival. Ok? 🙂
ThomasJ Postat 29 maj 2006 Trådstartare Postat 29 maj 2006 Du kan ha rätt, eller så kör vi detta fristående ifrån festivalen. Alltså vi tar det som en ikkefestival och som en rolig sak
ThomasJ Postat 29 maj 2006 Trådstartare Postat 29 maj 2006 om dett inte skall vara en fistival så kan någon söt moderator flytta tråden till mer passande
Overkill Postat 30 maj 2006 Postat 30 maj 2006 (redigerat) Jag tycker det ska vara en Studiotävling; "Sommarplåga!" där man kan göra en riktig hit á la Nic and the Family. 🙂 ...sen hamnar alla låtarna på hitlistan 😄 Redigerat 30 maj 2006 av Overkill
Signert Postat 30 maj 2006 Postat 30 maj 2006 Jag tycker det ska vara en Studiotävling; "Sommarplåga!" där man kan göra en riktig hit á la Nic and the Family. 😄 Det var festivaltemat för ett år sedan. Kanske något för nästa festival, efter den som pågår just nu?
Overkill Postat 30 maj 2006 Postat 30 maj 2006 Jag tycker det ska vara en Studiotävling; "Sommarplåga!" där man kan göra en riktig hit á la Nic and the Family. 😎 Det var festivaltemat för ett år sedan. Kanske något för nästa festival, efter den som pågår just nu? Synd! Jag som trodde jag hade kommit på en riktigt grym idé! 😄🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.