Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Tjohoppfadderallanrej! 😱

Är det någon som vet var jag kan få tag på en sån där "Inspelning pågår" skylt?

eller hur man gå till väga för att göra en sån?

Tacksam för svar!

/wacky

Annons
Postat

Gör det enkelt!

Det enda du behöver är:

en pappkartong

en sax

en penna

lite snöre

Klipp ut en lämplig bit kartong och skriv "inspelning pågår" på den.

Gör sedan två hål där du drar tråden igenom.

Sedan när du lagat färdigt är det bara att hänga upp den på dörren! 😱

tsmalmbe (oregistrerad)
Postat

tvåhundrajävlanittiofyra euro???

Postat

haha... ja det var inte billigt... men är det inte många som drömt om att ha en sådan där? Då förstår jag att de chansar... konstruktionen borde ju vara snorbillig dock.

Postat (redigerat)

haha, galet pris!

näe gör så att du:

går till myrorna eller vilken gammal secondhandaffär, hittar en lampa som är passande form, ex fyrkantig med hål..hmm du förstår säkert vad jag menar.

tar en plexiglas skiva i lagom storlek i värsta fall(!!!!) sågar till den lite

skaffar lite transparent vit färg och röda bokstäver typ klistermärke,eller målar dit dom.

jag tror du kan gissa resten, men ifall inte.. 😏 sätt bara upp den utanför studion och tryck på den när det behövs!!

om du gör så här skicka gärna bilder..

jag gjorde en exakt sån här för ngra år sen till en polares studio. kan se ifall jag hittar ngn bild!!

Jonas

edit: lite pill får du som du kanske förstår räkna med! over and out

Redigerat av IDF
Postat

Vi kommer att ha en dörr med "toadörrsvred" in till inspelningsrummet, lyser alltså rött vid inspelning.

Postat

MAn kan ju även ta och gå på clas ohlson och köpa ett glas till bromsljus.. brukar ju finnas dom där röda, runda varianterna.. sen är det bara in med en lampa...

Postat
Eller så kan man köpa en riktigt billig...

Thomanns lampa

...not!

Jösses! Nästan tre tusen spänn för en lampa!?! Fast å andra sidan så har den ju "GPI,activeelektronic for contactprograming, 'on' or 'flash' light"... 😎

Nej, då rekommenderar jag istället nåt sånt här - en programmerbar skylt med flera inställningsmöjligheter. 99 spänn! Dessutom kan du koppla on/off-knappen till en egen knapp i kontrollrummet, så har du en redigt cool skylt. Dock verkar det som om denna modell är rätt liten så den kanske inte är så praktisk ändå... Men det finns ju flera programmerbara skyltar på andra ställen, tror tex att Clas Ohlson har nån (kommer inte in på den sidan just nu så jag kan inte kolla).

Postat
Eller så kan man köpa en riktigt billig...

Thomanns lampa

...not!

Jösses! Nästan tre tusen spänn för en lampa!?! Fast å andra sidan så har den ju "GPI,activeelektronic for contactprograming, 'on' or 'flash' light"... 😎

Nej, då rekommenderar jag istället nåt sånt här - en programmerbar skylt med flera inställningsmöjligheter. 99 spänn! Dessutom kan du koppla on/off-knappen till en egen knapp i kontrollrummet, så har du en redigt cool skylt. Dock verkar det som om denna modell är rätt liten så den kanske inte är så praktisk ändå... Men det finns ju flera programmerbara skyltar på andra ställen, tror tex att Clas Ohlson har nån (kommer inte in på den sidan just nu så jag kan inte kolla).

Jag vill ha en sån i min bilbakruta...

Programera in

"byebye"

"djevla idiot"

"eat my shorts"

"you are driving lika a karring"

"I´m sorry"

Den sistnämda kommer inte användas ofta dock.

Postat
Men det finns ju flera programmerbara skyltar på andra ställen, tror tex att Clas Ohlson har nån (kommer inte in på den sidan just nu så jag kan inte kolla).

Såja, nu snackar vi! 798 kr, men stor display och kontrollerbar via datorn eller fjärrkontroll! Står att den även kan styras via nätverk/email... Perfekt för studion!

denton (oregistrerad)
Postat

Köp en såndär lysande nödutgång skylt och byt glaset mot ett eget

Postat
Såja, nu snackar vi! 798 kr, men stor display och kontrollerbar via datorn eller fjärrkontroll! Står att den även kan styras via nätverk/email... Perfekt för studion!

Är det bara jag som ser dåligt eller har de skrivit punkter mellan dubbelvena på skylten? "W.W.W.CLASOHLSON"? 😱

362071_X_2005-07-04_125935.jpg

Postat

Är det bara jag som ser dåligt eller har de skrivit punkter mellan dubbelvena på skylten? "W.W.W.CLASOHLSON"? 😱

haha..så jävla fult!

Postat

Är det bara jag som ser dåligt eller har de skrivit punkter mellan dubbelvena på skylten? "W.W.W.CLASOHLSON"? 😳

a-ha!!! Dom har nog gjort så, för att ingen ska kunna ta sig in på hemsidan för att hacka den 😆

Postat

Jag kan snart fräsa skytar i plexiglas med min CNC-fräs! 😄

Postat

Tack så mycket folks!

Tror jag ska lösa det nu med era tips! 😉

Peace

Postat

Själv har jag en gul

"Obehöriga äger ej tillträde! Föräldrar som låter sina barn leka på denna arbetsplats är ansvariga för såväl inträffade olycksfall som vållad skadegörelse. Arbetsledningen skylt.

- Det står för övrigt en polisman med en enormt stor varnande hand till höger om texten.

Postat (redigerat)
Själv har jag en gul

"Obehöriga äger ej tillträde! Föräldrar som låter sina barn leka på denna arbetsplats är ansvariga för såväl inträffade olycksfall som vållad skadegörelse. Arbetsledningen skylt.

- Det står för övrigt en polisman med en enormt stor varnande hand till höger om texten.

hmm.. tror bestämt att någon har varit förbi ett bygge? 😆

Redigerat av Umemagnus
Postat

På Ikea har de en fyrkantig lampa där man kan byta ut själva plexiglaset till andra färger och mönster. Vet inte om den lampan finns kvar längre men i så fall kan man ju ganska enkelt göra själva skylten.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.