Jump to content
Annons

Skylt

wacky

Recommended Posts

Tjohoppfadderallanrej! đŸ˜±

Är det nĂ„gon som vet var jag kan fĂ„ tag pĂ„ en sĂ„n dĂ€r "Inspelning pĂ„gĂ„r" skylt?

eller hur man gÄ till vÀga för att göra en sÄn?

Tacksam för svar!

/wacky

Dela pÄ andra sajter

Annons

Gör det enkelt!

Det enda du behöver Àr:

en pappkartong

en sax

en penna

lite snöre

Klipp ut en lÀmplig bit kartong och skriv "inspelning pÄgÄr" pÄ den.

Gör sedan tvÄ hÄl dÀr du drar trÄden igenom.

Sedan nĂ€r du lagat fĂ€rdigt Ă€r det bara att hĂ€nga upp den pĂ„ dörren! đŸ˜±

Dela pÄ andra sajter

tvÄhundrajÀvlanittiofyra euro???

haha... ja det var inte billigt... men Àr det inte mÄnga som drömt om att ha en sÄdan dÀr? DÄ förstÄr jag att de chansar... konstruktionen borde ju vara snorbillig dock.

Dela pÄ andra sajter

Postat (redigerat)
tvÄhundrajÀvlanittiofyra euro???

haha, galet pris!

nÀe gör sÄ att du:

gÄr till myrorna eller vilken gammal secondhandaffÀr, hittar en lampa som Àr passande form, ex fyrkantig med hÄl..hmm du förstÄr sÀkert vad jag menar.

tar en plexiglas skiva i lagom storlek i vÀrsta fall(!!!!) sÄgar till den lite

skaffar lite transparent vit fÀrg och röda bokstÀver typ klistermÀrke,eller mÄlar dit dom.

jag tror du kan gissa resten, men ifall inte.. 😏 sĂ€tt bara upp den utanför studion och tryck pĂ„ den nĂ€r det behövs!!

om du gör sÄ hÀr skicka gÀrna bilder..

jag gjorde en exakt sÄn hÀr för ngra Är sen till en polares studio. kan se ifall jag hittar ngn bild!!

Jonas

edit: lite pill fÄr du som du kanske förstÄr rÀkna med! over and out

Redigerat av IDF
Dela pÄ andra sajter

Vi kommer att ha en dörr med "toadörrsvred" in till inspelningsrummet, lyser alltsÄ rött vid inspelning.

Dela pÄ andra sajter

Eller sÄ kan man köpa en riktigt billig...

Thomanns lampa

...not!

Jösses! NĂ€stan tre tusen spĂ€nn för en lampa!?! Fast Ă„ andra sidan sĂ„ har den ju "GPI,activeelektronic for contactprograming, 'on' or 'flash' light"... 😎

Nej, dÄ rekommenderar jag istÀllet nÄt sÄnt hÀr - en programmerbar skylt med flera instÀllningsmöjligheter. 99 spÀnn! Dessutom kan du koppla on/off-knappen till en egen knapp i kontrollrummet, sÄ har du en redigt cool skylt. Dock verkar det som om denna modell Àr rÀtt liten sÄ den kanske inte Àr sÄ praktisk ÀndÄ... Men det finns ju flera programmerbara skyltar pÄ andra stÀllen, tror tex att Clas Ohlson har nÄn (kommer inte in pÄ den sidan just nu sÄ jag kan inte kolla).

Dela pÄ andra sajter

Eller sÄ kan man köpa en riktigt billig...

Thomanns lampa

...not!

Jösses! NĂ€stan tre tusen spĂ€nn för en lampa!?! Fast Ă„ andra sidan sĂ„ har den ju "GPI,activeelektronic for contactprograming, 'on' or 'flash' light"... 😎

Nej, dÄ rekommenderar jag istÀllet nÄt sÄnt hÀr - en programmerbar skylt med flera instÀllningsmöjligheter. 99 spÀnn! Dessutom kan du koppla on/off-knappen till en egen knapp i kontrollrummet, sÄ har du en redigt cool skylt. Dock verkar det som om denna modell Àr rÀtt liten sÄ den kanske inte Àr sÄ praktisk ÀndÄ... Men det finns ju flera programmerbara skyltar pÄ andra stÀllen, tror tex att Clas Ohlson har nÄn (kommer inte in pÄ den sidan just nu sÄ jag kan inte kolla).

Jag vill ha en sÄn i min bilbakruta...

Programera in

"byebye"

"djevla idiot"

"eat my shorts"

"you are driving lika a karring"

"IÂŽm sorry"

Den sistnÀmda kommer inte anvÀndas ofta dock.

Dela pÄ andra sajter

Men det finns ju flera programmerbara skyltar pÄ andra stÀllen, tror tex att Clas Ohlson har nÄn (kommer inte in pÄ den sidan just nu sÄ jag kan inte kolla).

SÄja, nu snackar vi! 798 kr, men stor display och kontrollerbar via datorn eller fjÀrrkontroll! StÄr att den Àven kan styras via nÀtverk/email... Perfekt för studion!

Dela pÄ andra sajter

denton (oregistrerad)

Köp en sÄndÀr lysande nödutgÄng skylt och byt glaset mot ett eget

Dela pÄ andra sajter

SÄja, nu snackar vi! 798 kr, men stor display och kontrollerbar via datorn eller fjÀrrkontroll! StÄr att den Àven kan styras via nÀtverk/email... Perfekt för studion!

Är det bara jag som ser dĂ„ligt eller har de skrivit punkter mellan dubbelvena pĂ„ skylten? "W.W.W.CLASOHLSON"? đŸ˜±

362071_X_2005-07-04_125935.jpg

Dela pÄ andra sajter

Är det bara jag som ser dĂ„ligt eller har de skrivit punkter mellan dubbelvena pĂ„ skylten? "W.W.W.CLASOHLSON"? đŸ˜±

haha..sÄ jÀvla fult!

Dela pÄ andra sajter

Är det bara jag som ser dĂ„ligt eller har de skrivit punkter mellan dubbelvena pĂ„ skylten? "W.W.W.CLASOHLSON"? 😳

a-ha!!! Dom har nog gjort sĂ„, för att ingen ska kunna ta sig in pĂ„ hemsidan för att hacka den 😆

Dela pÄ andra sajter

SjÀlv har jag en gul

"Obehöriga Àger ej tilltrÀde! FörÀldrar som lÄter sina barn leka pÄ denna arbetsplats Àr ansvariga för sÄvÀl intrÀffade olycksfall som vÄllad skadegörelse. Arbetsledningen skylt.

- Det stÄr för övrigt en polisman med en enormt stor varnande hand till höger om texten.

Dela pÄ andra sajter

Postat (redigerat)
SjÀlv har jag en gul

"Obehöriga Àger ej tilltrÀde! FörÀldrar som lÄter sina barn leka pÄ denna arbetsplats Àr ansvariga för sÄvÀl intrÀffade olycksfall som vÄllad skadegörelse. Arbetsledningen skylt.

- Det stÄr för övrigt en polisman med en enormt stor varnande hand till höger om texten.

hmm.. tror bestĂ€mt att nĂ„gon har varit förbi ett bygge? 😆

Redigerat av Umemagnus
Dela pÄ andra sajter

PÄ Ikea har de en fyrkantig lampa dÀr man kan byta ut sjÀlva plexiglaset till andra fÀrger och mönster. Vet inte om den lampan finns kvar lÀngre men i sÄ fall kan man ju ganska enkelt göra sjÀlva skylten.

Dela pÄ andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du ska bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.