DjRymd Postat 28 maj 2006 Postat 28 maj 2006 Håller på med en remix av asshunters 'sverige' och tänkte att det skulle passa med lite sång, första versen räcker bra om nån är intresserad.. Här är låten med melodi; http://www.filegone.com/wozz
ThomasJ Postat 29 maj 2006 Postat 29 maj 2006 haha. Jag kan inte sjunga för femöre, och jag har heller ingen vidare mic, men jag gjorde ett försök hoppas jag får varamed med mitt skrålande på den slutliga mixen:P Your browser does not support the HTML5 audio tag
DjRymd Postat 29 maj 2006 Trådstartare Postat 29 maj 2006 Spännande! Ska lyssna när jag kommer hem ikväll.. Tyvärr är jag bortrest resten av veckan men hoppas ha en färdig version till 6 juni! Tack för hjälpen!
ThomasJ Postat 29 maj 2006 Postat 29 maj 2006 coolt. Men som sagt detta är inspalet med min kassa röst samt en kass mick:D
Vallhagen Postat 6 juni 2006 Postat 6 juni 2006 Oj. Här vill man ju vara me 🙂 För sent eller? Det är ju lixom dagen idag.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.