silverpojken Postat 28 maj 2006 Postat 28 maj 2006 (redigerat) * LÅTNAMN: Fever * ARTIST/GRUPP: Andreas Borg And The Wildernerness Girls * GENRE: Rock * LÅTLÄNGD: 4:46 * KOMPOSITÖR: Andreas Borg * PRODUCENT: * EV. MEDVERKANDE: Andreas, Anton, Henke och Nicke * INSPELNINGSÅR: 2006 * FORMAT: Mp3 * STORLEK: 5,4 Mb * STATUS: Färdig, Finito Ytterligare en låt från demon. All kritik välkommnas! 😆 Kolla gärna in hemsidan http://www.andreasborg.com/ Redigerat 30 maj 2006 av silverpojken
Tokai Postat 4 juni 2006 Postat 4 juni 2006 Inte min stil att recensera typ Metallica. Men snyggt ljud. Däremot allvarliga hål i verserna. Jag gillar i och för sig luft i produktion men här blir man väldigt osäker. Lägg till en extra gitarr som kör ett regelmässigt komp, som markerar takten
easy_dog Postat 4 juni 2006 Postat 4 juni 2006 Tokai: Metallica? 😆 Tror du hört ett helt annat metallica än jag hört 😄. Det låter väl rätt schysst över lag det. Låter som nirvana/blur/sex pistols mix ungefär och det är ju inte fel 🙂. Men sången gillar jag inte riktigt.
Tokai Postat 4 juni 2006 Postat 4 juni 2006 (redigerat) Som sagt inte min stil att recensera, men trägen vinner som det heter) 😆 Redigerat 4 juni 2006 av Tokai
Signert Postat 4 juni 2006 Postat 4 juni 2006 Jag gillar Metallica/Sex Pistols/Blur/Nirvana, men detta är inget jag går igång på. Det kan säkert ha sin publik iofs. Får snarare 70-talsvibbar, kanske pga de lösa ramarna. Låter rätt snyggt som helhet. Gillar formuleringen "she came to me like a fever". 😆
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.