trancer Postat 28 maj 2006 Dela Postat 28 maj 2006 LÅTNAMN: Jag är tillbaka ARTIST/GRUPP: Perrra / Asshunter 😕 GENRE: Trääns LÅTLÄNGD: 4.37 KOMPOSITÖR: Perrra PRODUCENT: Perrra EV. MEDVERKANDE: Perrra INSPELNINGSÅR: 2006 FORMAT: Mp3 STORLEK: 8.87MB STATUS: Ready for some action! LÅTLÄNK: Your browser does not support the HTML5 audio tag Asshunter_Jag_Ar_Tillbaka__Original_Mix_2006_.mp3 Jao. Här är den första helt egna Asshunter produktionen! Även om det rätt hårt inspirerat av just Basshunter i denna låt oxo 😕 checka in www.asshunter.se /Perrra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tbruce Postat 28 maj 2006 Dela Postat 28 maj 2006 Du bajsar asshunterlåtar nu alltså. 😆 Hemsida och allt, du tänker verkligen försöka slå mynt av det här eller? 😆 Tja, vad ska man säga om den här låten, den är ju inte precis bra, men det är väl inte tanken heller. 😆 Den är iaf dålig på ett bra sätt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Eternal Postat 28 maj 2006 Dela Postat 28 maj 2006 Ja, det var värst vad du pumpar ut låtar. Vilket arbetstempo. Dock tycker jag att kvantiten verkar stå högst upp på listan. Låten är för mig ganska intetsägande. Men det brukar musik i den genren vara. För mig alltså. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Berra Postat 28 maj 2006 Dela Postat 28 maj 2006 (redigerat) enkla poäng Redigerat 22 juni 2006 av Berra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DjRymd Postat 28 maj 2006 Dela Postat 28 maj 2006 haha, ge den pajasen va' han tål.. 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Joel B Postat 28 maj 2006 Dela Postat 28 maj 2006 Är det du som lagt in din egen parodi under "Basshunter" på wikipedia? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 28 maj 2006 Dela Postat 28 maj 2006 asshunter e min nya idol:P Undra vad orginal gubben tycker om detta, någon som vågat mailat o fråga hur han stäler sig till detta?🙂 haha Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nurfen Postat 28 maj 2006 Dela Postat 28 maj 2006 Är det du som lagt in din egen parodi under "Basshunter" på wikipedia? Om det nu var det så har jag tagit bort det nu 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
trancer Postat 28 maj 2006 Trådstartare Dela Postat 28 maj 2006 Ja har inte lagt upp nåt nånstans.. jag ahr inte ens ordnat www.asshunter.se .. andra folk addat den o länkat till min site. nurfen.. polare med basshunter? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Barden Postat 28 maj 2006 Dela Postat 28 maj 2006 Shit, hur kan du släppa så mkt låtar o_O 4 låtar på 3 dagar nu eller nåt 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
trancer Postat 28 maj 2006 Trådstartare Dela Postat 28 maj 2006 Shit, hur kan du släppa så mkt låtar o_O4 låtar på 3 dagar nu eller nåt 😆 Jo 4 låtar.. Denna senaste här, den proddade jag live, så folk kunde lyssna på stream . det va uppskattat 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DjRymd Postat 28 maj 2006 Dela Postat 28 maj 2006 this guy sucks, what a pathetic looser! this aint even funny at all, hes just so damn jelous that jonas got a release and he is just a big screw up himself. and basshunter didnt copy anything from mircwar, hell, mircwar sucks anyway. and i know jonas.. perrra isnt gonna get away with this lol Kan det vara en beef på gång, citat från flowtex på EA (låtarna finns postade där) 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 28 maj 2006 Dela Postat 28 maj 2006 (redigerat) SKulle jag vara avundssjuk på en snubbe som gör kiss o bajslåtar? dvs låtar till barnungar.Ni verkar ju ha samma fans och du erkänner själv likheten mellan er musik 😆Så går det när man inkräktar på gamla mircwar ideer You've been Linusalized... 😄 😆 Redigerat 28 maj 2006 av Linus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bassebas Postat 28 maj 2006 Dela Postat 28 maj 2006 fint sväng i låten heh 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 29 maj 2006 Dela Postat 29 maj 2006 Hmmmm... Saknar: BAAAAAAAAS Annars helt ok för ett sommarhak Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
trancer Postat 29 maj 2006 Trådstartare Dela Postat 29 maj 2006 😎 Problemet med alla 14isar är ju att en del av dom förstår ju faktiskt inte att det är parodi på hans låtar, utan tror ju verkligen att det är en 'grupp' som kallar sig asshunter och är avundssjuka på just basshunter , och att asshunter gör 'samma stil' som basshunter :> 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
emelpee Postat 29 maj 2006 Dela Postat 29 maj 2006 😕 Problemet med alla 14isar är ju att en del av dom förstår ju faktiskt inte att det är parodi på hans låtar, utan tror ju verkligen att det är en 'grupp' som kallar sig asshunter och är avundssjuka på just basshunter , och att asshunter gör 'samma stil' som basshunter :> 😆 Iförsig inte så konstigt då jag inte hör någon parodi någonstans. Låter likadant = samma stil / copycat Enda sättet jag märker att det är parodi är faktiskt på namnet Asshunter. Iochmed att det låter likadant kan ju dock en del se namnet som en ren kopiering. Kopiera stil och namn = vill vara likadan = avundsjuka? Visst är det väldigt korkad, men förståeligt då majoriteten människor i världen är dumma i huvudet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Berra Postat 29 maj 2006 Dela Postat 29 maj 2006 (redigerat) 😕 Problemet med alla 14isar är ju att en del av dom förstår ju faktiskt inte att det är parodi på hans låtar, utan tror ju verkligen att det är en 'grupp' som kallar sig asshunter och är avundssjuka på just basshunter , och att asshunter gör 'samma stil' som basshunter :> 😆 Iförsig inte så konstigt då jag inte hör någon parodi någonstans. Låter likadant = samma stil / copycat Enda sättet jag märker att det är parodi är faktiskt på namnet Asshunter. Iochmed att det låter likadant kan ju dock en del se namnet som en ren kopiering. Kopiera stil och namn = vill vara likadan = avundsjuka? Visst är det väldigt korkad, men förståeligt då majoriteten människor i världen är dumma i huvudet. korkaT skulle det väl stå mr emelpee.. Redigerat 29 maj 2006 av Berra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
trancer Postat 29 maj 2006 Trådstartare Dela Postat 29 maj 2006 😆 Problemet med alla 14isar är ju att en del av dom förstår ju faktiskt inte att det är parodi på hans låtar, utan tror ju verkligen att det är en 'grupp' som kallar sig asshunter och är avundssjuka på just basshunter , och att asshunter gör 'samma stil' som basshunter :> 😆 Iförsig inte så konstigt då jag inte hör någon parodi någonstans. Låter likadant = samma stil / copycat Enda sättet jag märker att det är parodi är faktiskt på namnet Asshunter. Iochmed att det låter likadant kan ju dock en del se namnet som en ren kopiering. Kopiera stil och namn = vill vara likadan = avundsjuka? Visst är det väldigt korkad, men förståeligt då majoriteten människor i världen är dumma i huvudet. snyggt, du har ett stavfel att se över i den där anklagande meningen. Är du full? "Jag känner en bot, och inte båt som alla andra tror" (seriös text) "Ja jag är häftig, och tror att jag är stor" (ironisering av basshunter) "Och när jag spelar ute på ställen" (vilket han gör) "Jag säger båt, men det heter faktiskt B O T" (som han säger BÅT/BÅTT) Det är ju ren stöld, eller hur? 😕 sen.. lyssna på Autotunen hur seriöst inställd den är . Det är ju tom missljud i sången ... och det är ju ren stöld! lägg av Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
emelpee Postat 29 maj 2006 Dela Postat 29 maj 2006 (redigerat) snyggt, du har ett stavfel att se över i den där anklagande meningen. Är du full? "Jag känner en bot, och inte båt som alla andra tror" (seriös text) "Ja jag är häftig, och tror att jag är stor" (ironisering av basshunter) "Och när jag spelar ute på ställen" (vilket han gör) "Jag säger båt, men det heter faktiskt B O T" (som han säger BÅT/BÅTT) Det är ju ren stöld, eller hur? 😕 sen.. lyssna på Autotunen hur seriöst inställd den är . Det är ju tom missljud i sången ... och det är ju ren stöld! lägg av haha... anledningen att det blev korkaD var att jag hade en annan formulering sen men bytte och missade att byta D:et mot ett T. Skyller på att jag var helt nyvaken och stressad också😆 nej, jag är inte full. Men jag missade uppenbarligen att vi i en tråd om en helt annan låt satt och snackade om "Det heter faktiskt bot"låten (eller va den nu hette) Om du tror att omusikaliska människor ens hör om en autotune är knasigt inställd bör du dessutom tänka om. Majoriteten skulle säkert inte ens höra om det var falskt. Redigerat 29 maj 2006 av emelpee Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
trancer Postat 29 maj 2006 Trådstartare Dela Postat 29 maj 2006 Om du tror att omusikaliska människor ens hör om en autotune är knasigt inställd bör du dessutom tänka om. Majoriteten skulle säkert inte ens höra om det var falskt. haha.. nä sant 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Berra Postat 29 maj 2006 Dela Postat 29 maj 2006 Trancer! Jag hade tyckt det varit coolare om du inte gjort parodi på någon annan, även om det hade varit sådan här musik. gött med lite raggardunkadunka 🙂 byt namn och starta ett nytt projekt 😕 kan ju uppenbarligen bli lite svårtolkat det här med parodi och ironi. fridens! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nurfen Postat 22 juni 2006 Dela Postat 22 juni 2006 nurfen.. polare med basshunter? 😕 Nej.. Varför skulle jag vara det? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tilly Postat 22 juni 2006 Dela Postat 22 juni 2006 (redigerat) Ähhh.. Säg som det är trancer... Du använder ditt nick name Asshunter för att folk ska jämföra dig å Basshunter då du själv ska bli känd/upptäckt 😲 Redigerat 22 juni 2006 av Soundborn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
godhead Postat 22 juni 2006 Dela Postat 22 juni 2006 snälla!! gör en video också!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ior Postat 22 juni 2006 Dela Postat 22 juni 2006 Tycker faktiskt att den här låten parodierar (?) mer av Scooter (eller gamla Oktan för den delen) än Basshunter. Skulle säkert gå att smyga in på nått klubbgolv utan att så många försvann från golvet... Eller? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tbruce Postat 22 juni 2006 Dela Postat 22 juni 2006 Går det ens att parodiera Scooter? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tilly Postat 23 juni 2006 Dela Postat 23 juni 2006 Pff.. Prata inte skit om scooter! dom är bäst! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scratch Postat 23 juni 2006 Dela Postat 23 juni 2006 Lever du Perrra?!? Kommer ihåg dina gamla Quakelåtar med sina ljuva toner. Beundrar dig 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tokai Postat 23 juni 2006 Dela Postat 23 juni 2006 introt låter som en gammal låt från 60-talet, kanske Telstar. Jag gillar inte den typ av musik men måste erkänna att man bara måste dansa loss. Borde det inte vara lite subbas här? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.